افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

مشارکت جمعیت مشهد با سایر شهرهای بزرگ قابل مقایسه نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 219035
مشارکت جمعیت مشهد با سایر شهرهای بزرگ قابل مقایسه نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری گفت: بر اساس آمار اعلام شده میزان مشارکت مردم از سال ۱۳۹۷ تاکنون بیشتر بوده و امیدواریم بتوانیم تعداد آرای کسب شده را به مردم عزیز اعلام کنیم. استاندار مشهد گفت: در مشهد به اندازه کافی تعرفه داشتیم و نیازی به تعرفه جدید نداشتیم. اگر شعبه ای درخواست هزینه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری گفت: بر اساس آمار اعلام شده میزان مشارکت مردم از سال ۱۳۹۷ تاکنون بیشتر بوده و امیدواریم بتوانیم تعداد آرای کسب شده را به مردم عزیز اعلام کنیم.

استاندار مشهد گفت: در مشهد به اندازه کافی تعرفه داشتیم و نیازی به تعرفه جدید نداشتیم. اگر شعبه ای درخواست هزینه می کرد سریعاً بین آنها تقسیم می کردیم.

وی ادامه داد: در سال 2018 مشارکت مردم 33 درصد بوده است. آمار تخمینی زمانی ارائه می شود که فرصت های زیادی وجود دارد که به دلیل زمان محدود برای ما امکان پذیر نیست.

داوری تاکید کرد: طبق شواهد در مشهد و شهرستان های استان حضور بسیار خوبی داشته است.

فرماندار مشهد افزود: مشارکت مردم مشهد با سایر شهرهای بزرگ قابل مقایسه نیست و مردم مشهد بسیار بیشتر از سایرین مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: ما اولین کلانشهر کشور هستیم که مشارکت بالایی داریم. مشارکت مردم مشهد در انتخابات بیشتر از تهران، اصفهان و شیراز بوده است.

داوری تاکید کرد: تاکنون هیچ گزارش رسمی مبنی بر تجاوز جنسی در انتخابات علنی نشده و هیچ نامزدی نیز از تجاوز شکایت نکرده است.

فرماندار مشهد تصریح کرد: جالب است که مردم هیچ تخلفی را به ما گزارش نکرده اند. دو سه مورد مختصر و جزئی است که بررسی شده و در صورت بروز مشکل رسیدگی شده است.

وی ادامه می دهد: سیستم ما در این زمینه بسیار فعال بود و استقبال مردم به گونه ای بود که گاهی نمی توانستیم 30 خط را پاسخ دهیم. اکثر این افراد درخواست شعبه سیار داشتند و از نوع سازمان قدردانی کردند. عده ای هم خواستار محل شعبه های اخذ رای بودند. به دلیل ازدحام بیش از حد شعب، عده ای درخواست کردند که تیم رای سیار ما در محل حاضر شده و کمک کند.

استاندار گفت: به عنوان مثال عده ای از ما می خواستند برای کارخانه ها و مراکز تجمع شعبه جابجا کنیم و ما در اختیار آنها قرار دادیم.

وی بیان کرد: در شعب اخذ رای گاهی ترافیک مشکوکی وجود داشت که به سرعت بررسی کردیم.

داوری تصریح کرد: هدف ما ارسال انشعابات سیار به مراکز جمع آوری بود و هر وقت فرصت داشتیم آنها را ارسال می کردیم.

فرماندار مشهد ادامه داد: مشهد تاکنون وضعیت بهتری نسبت به سایر شهرها داشته است. آمار دقیقی از شهر تهران ندارم اما به نظر می رسد آمار ما بیشتر از تهران است. در 20 اسفند مردم و کارشناسان شفافیت انتخابات شورای اسلامی را تایید کردند، بنابراین چیزی پنهان نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.