افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

علی اکبری در قدمی از پادشاهی سنگین وزن حرفی برای گفتن نداشت/”بولار” – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 218967
علی اکبری در قدمی از پادشاهی سنگین وزن حرفی برای گفتن نداشت/”بولار” – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، صد و شصت و ششمین دوره لیگ یک سازمان با عنوان ONE 166: قطر در ورزشگاه لوسیل آرنا دوحه با ظرفیت 15 هزار تماشاگر برگزار شد. گفته می شود این بزرگترین رویداد تاریخ این سازمان در MMA بوده است. در این دوره از این رقابت ها که با ده مبارزه حساس […]

به گزارش خبرنگار مهر، صد و شصت و ششمین دوره لیگ یک سازمان با عنوان ONE 166: قطر در ورزشگاه لوسیل آرنا دوحه با ظرفیت 15 هزار تماشاگر برگزار شد. گفته می شود این بزرگترین رویداد تاریخ این سازمان در MMA بوده است.

در این دوره از این رقابت ها که با ده مبارزه حساس برگزار شد، امیرعلی اکبری کشتی گیر سنگین وزن ایران موفق شد با برتری کامل و در یک قدمی ارژن بولار قهرمان سابق این وزن و کشتی گیر المپیکی را شکست دهد. از مبارزه برای پیروزی برای کسب عنوان قهرمانی.

علی اکبری با برتری خود در بوکس همه راه ها را به روی “بولار” بست تا این مبارز هندی و کانادایی با دریافت دو کارت زرد و در نهایت یک کارت قرمز از “هرب دین” داور باتجربه این مبارزه مجبور به بازنشستگی شود.

علی اکبری پس از این برد قطعا اولین نفری خواهد بود که به مصاف آناتولی ملاخین قهرمان بی باک و بدون مانع One Organisation می رود. اما با توجه به کاهش وزن ملاخین برای کسب عنوان قهرمانی میان وزن، این احتمال وجود دارد که این مبارزه برای مدت بیشتری به تعویق بیفتد و در این بین، مبارزه دیگری با علی اکبری انجام شود. تصمیم نهایی برای مبارزه بعدی علی اکبری کاملا بر عهده «چتری سیتیوتنگ»، رئیس و موسس سازمان وان است.

در مبارزات اصلی این کارت آناتولی مالاخین توانست تاریخ ساز شود و اولین قهرمان MMA در سه وزن (سنگین وزن، سبک وزن و میان وزن) جهان شود.

مبارزه برای اتحاد دو عنوان Prozen MMA بین “تانگ کای” قهرمان و “تان لی” قهرمان موقت این وزن با قهرمانی “تانگ کای” از چین به پایان رسید. عنوان کاهی وزن نیز به دلیل غیبت جرد بروکس به جاشوا پاسیو از فیلیپین واگذار شد.

در دیگر رقابت های این پوستر «کیتو یاماکیتا»، «شینجی سوزوکی»، «علی سالدویف»، «سلبار سوزا»، «ولادیمیر کوزمین» و «مهدی زاتوت» حریفان خود را به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.