افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

مشارکت مطلوب اصفهانی ها در انتخابات/ رای گیری مردمی مهم و موثر است.

  • کد خبر : 218816
مشارکت مطلوب اصفهانی ها در انتخابات/ رای گیری مردمی مهم و موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان ایسکانیوز از اصفهان، انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری سال 1402 از ساعات اولیه روز جمعه 20 اسفند در سراسر کشور آغاز شد و شهر اصفهان از ابتدای رای گیری شاهد مشارکت شهروندان بود. مشارکت مطلوب مردم اصفهان در همین راستا محمدعلی احمدی استاندار اصفهان در گفت وگو با […]

به گزارش خبرنگار گروه استان ایسکانیوز از اصفهان، انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری سال 1402 از ساعات اولیه روز جمعه 20 اسفند در سراسر کشور آغاز شد و شهر اصفهان از ابتدای رای گیری شاهد مشارکت شهروندان بود.

مشارکت مطلوب مردم اصفهان

در همین راستا محمدعلی احمدی استاندار اصفهان در گفت وگو با ایسکانیوز درباره کیفیت مشارکت مردمی نسبت به دوره های گذشته اظهار کرد: باید تا پایان رای گیری و شمارش آرا برای اعلام نهایی اعلام شود منتظر ماند. مشارکت مردم در انتخابات». اما در حال حاضر گزارش هایی که از حوزه های مختلف انتخاباتی سراسر کشور به دست ما رسیده حاکی از مشارکت قابل قبول مردم در انتخابات شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

احمدی ادامه داد: از مردم عزیز تقاضا دارم حضور خود در شعب اخذ رای را به ساعات پایانی رای گیری موکول نکنند.

فعالیت 972 شعبه انتخاباتی در اصفهان

استاندار اصفهان در بازدید از شعبه اخذ رای “پل خواجو” در خصوص تعداد شعب اخذ رای ثابت و سیار گفت: در حال حاضر 972 شعبه اخذ رای در شهر اصفهان فعال است که 70 شعبه اخذ رای موبایل است. .

مشارکت مطلوب اصفهانی ها در انتخابات/ رای گیری مردمی مهم و موثر است.

رای مردم مهم و موثر است

وی خطاب به جوانان و مردمی که هنوز برای حضور در انتخابات مردد هستند، گفت: در ادوار مختلف تاریخ کشورمان افرادی بوده اند که با تصمیم درست خود کشور را برجسته کردند. امروز تصمیم درست پاسخ منفی به دشمنان این آب و خاک است. انتخابات در همه کشورها یک روند عادی است. در هیچ کجای دنیا چنین تبلیغات شدیدی برای منصرف کردن مردم از رای دادن نمی بینید. پس رای مردم قطعا مهم است و تاثیر دارد.

تمدید انتخابات تا ساعت 20:00

محمدعلی احمدی درباره شرایط تمدید مهلت رای گیری گفت: بر اساس اطلاعیه وزارت کشور، انتخابات تا ساعت 20 تمدید شد. در صورت نیاز به تمدید، مدت رای گیری برای همیشه قابل تمدید است که از طریق رادیو و تلویزیون به همه حوزه های رای گیری و به مردم اعلام می شود.

خبرنگار: امید ابراهیمی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.