افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

مردم همیشه نشان داده اند که پای انقلاب هستند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 218548
مردم همیشه نشان داده اند که پای انقلاب هستند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در شهر اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعات اولیه صبح امروز شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات هستیم. انتخابات و شهروندان و استان های عزیز ما هیچ مشکلی نداشتند.» آنها با امنیت و آرامش کامل به […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در شهر اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعات اولیه صبح امروز شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات هستیم. انتخابات و شهروندان و استان های عزیز ما هیچ مشکلی نداشتند.» آنها با امنیت و آرامش کامل به پای صندوق های رای رفتند و رای خود را به صندوق انداختند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در اولین ساعات انتخابات گفت: مردم عزیز از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون در چندین صحنه حضور داشتید و همیشه نشان دادید که از آرمان ها دفاع می کنید. و ارزش های انقلابشان و هیچ چیز و هیچکس نمی تواند آنها را از انقلابشان جدا کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: انتخابات علاوه بر اینکه حق قانونی است و همه باید از این حق در توسعه، پیشرفت و توسعه کشور استفاده کنند، برای کشور نیز جنبه حیاتی داشته و نقش آفرینی می کند. آب توطئه ها و توطئه های دشمنان نظام برپا شده است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هرکس استقلال و عزت و سربلندی و اقتدار کشور را در عرصه می خواهد باید در انتخابات شرکت کند.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان گزارش نشده است گرفتن این کار از سوی مردم در سایه امنیت و آرامش کامل انجام می شود، وی گفت: تمامی حوزه های انتخاباتی در سراسر استان زیر چتر امنیت پلیس قرار دارند و این حوزه های انتخاباتی لحظه به لحظه رصد می شوند و نیروهای پلیس در حال رصد هستند. هوشیار و قدرتمند در محل حاضر می شود و به هیچ شخص یا گروهی اجازه نمی دهد نظم و امنیت حوزه های انتخاباتی شهرستان ها و شهرستان ها را مختل کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با دعوت پرشور مردم برای شرکت در انتخابات تصریح کرد: از شهروندان و استان های همجوار می خواهم مانند همیشه با نیروها همکاری کنند. سرور همکاری و همراهی با پلیس استان و هرگونه مورد مشکوک و مشکلات امنیتی و تردد افرادی که قصد تغییر نظم و امنیت انتخابات را دارند از طریق تلفن 110 گزارش تا نیروهای انتظامی سریعا به موضوع رسیدگی و با اغتشاش گران امنیت قانونی را انجام دهند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.