افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

شبنم قلی خانی به سبک سنتی در جشنواره فجر; خانم مشکی لباس شب های اوباش چه رنگی است؟

  • کد خبر : 21853
شبنم قلی خانی به سبک سنتی در جشنواره فجر;  خانم مشکی لباس شب های اوباش چه رنگی است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شبنم قلی خانی متولد 28 آبان 1356 در تهران بازیگر و فیلمنامه نویس است. او دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس درام، متخصص طراحی صحنه، از ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است که در این دانشگاه نیز تدریس می کند. او اولین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شبنم قلی خانی متولد 28 آبان 1356 در تهران بازیگر و فیلمنامه نویس است. او دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس درام، متخصص طراحی صحنه، از ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است که در این دانشگاه نیز تدریس می کند. او اولین بار در سال ۱۳۷۶ در سن ۲۰ سالگی با تئاتر آنتیگونه روی صحنه رفت تا اینکه مورد توجه کارگردان معروف شهریار بحرانی در مجموعه تئاتر شهر قرار گرفت. به این ترتیب او با فیلم مریم ماگاد در نقش مریم ماگاد (مادر حضرت عیسی مسیح) جلوی دوربین رفت و می توان گفت با پخش آن در سال 1379 ناگهان به شهرت رسید.جالب است بدانید. که شبنم قلی خانی در سال 1386 در سن 30 سالگی ازدواج کرد و ثمره این زندگی دختری به نام شانا است. حال اگر بخواهیم نگاهی به استایل شخصی بازیگر شب های مافیا بیندازیم باید بگوییم که او در استایل هایش دقت بیشتری دارد و به سختی از سبک خاصی پیروی می کند. گاهی لباس شیک می پوشد، گاهی سنتی و هنرمندانه و گاهی حداکثر.

البته در همه این لباس ها یک ویژگی مشترک وجود دارد و آن این است که او از رنگ های شاد و متفاوت با استایلی که در آن زمان می پوشید استفاده می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های جذاب و رنگارنگ شبنم قلی خانی آشنا شوید.

شبنم قلیکانی

استایل سکسی و عالی شبنم قلی خانی در اکران فیلم شین

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم شبنم قلی خانی تمام تیپ های ظاهری خود را به تن می کند اما بیشتر اوقات ماکسی می پوشد. اگر به تصاویر زیر دقت کنید متوجه می شوید که این بازیگر برای حضور در مراسم اکران شین در جشنواره لباسی با رنگ های متنوع، نقش و نگارهای مزین یا اشکال پیچیده انتخاب کرده است که جذاب ترین استایل او را به نمایش می گذارد. اگر با هنر مینیمالیسم آشنایی دارید، بهتر است بدانید که مکتبی از هنر به نام ماکسیمالیسم وجود دارد که دقیقاً نقطه مقابل مینیمالیسم است. ماکسیمالیسم در هنرهای تجسمی بر اشباع فضا با طراحی، رنگ و جزئیات زیاد تاکید دارد.

شبنم قلیکانی

شبنم قلیکانی

شبنم قلی خانی در سبک سنتی این بار در سبک سنتی غوغا می کند

جالب است بدانید افرادی که لباس های طرح دار سنتی می پوشند در زمره افرادی قرار می گیرند که هنر می پوشند. البته فراموش نکنید که این افراد علاوه بر علاقه به این نقش ها، گاهی این لباس ها را با سبک و سلیقه شخصی خود ترکیب می کنند; دقیقاً همان کاری که شبنم قلی خانی در پاین استایل انجام داده است. جالب است بدانید امروزه پوشیدن لباس های سنتی به سبک لباس های مدرن بسیار رایج شده است. طراحان با در نظر گرفتن علاقه جوانان به سبک مدرن سعی در طراحی لباس و اکسسوری بر اساس سبک سنتی و بومی دارند.

شبنم قلیکانی

شبنم قلیکانی

شبنم قلی خانی با پالتوی خز مجلل در اکران سریال جیران

یکی از ویژگی های استایل شبنم قلی خانی این است که لباس های عجیب و غریب با اعتماد به نفس می پوشد که کاملا شیک و مجلل به نظر می رسد. البته اگر بخواهیم سبک این سبک را بگوییم، می توان گفت که این سبک در دسته بندی شیک قرار می گیرد. او برای شرکت در پخش سریال جیران یک کت خز شیک پوشید و با چکمه های چرمی تا زانو به زیبایی آن افزود. فراموش نکنید که هر آیتمی که استایل شما را به یک استایل فانتزی می برد، می تواند یک آیتم فانتزی نامیده شود. اصولاً افراد شیک پوش ترند هستند، اما از استایل های بالا و شلوغ استفاده نکنید.

شبنم قلیکانی

کاربران اسمارتک نیوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک شبنم قلی خانی از نظر شما قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.