افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

5000 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 218312
5000 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قیومی ظهر پنجشنبه در نشست خبرنگاران از تامین پنج هزار شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای اهالی این شهرستان ها خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و 826 شعبه مربوط به شهرستان است. تهران و 1174 شعبه در چهار شهرستان دیگر. وی افزود: در شهرستان […]

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قیومی ظهر پنجشنبه در نشست خبرنگاران از تامین پنج هزار شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای اهالی این شهرستان ها خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و 826 شعبه مربوط به شهرستان است. تهران و 1174 شعبه در چهار شهرستان دیگر.

وی افزود: در شهرستان ری 460 شعبه اخذ رای، 312 شعبه در اسلامشهر، 174 شعبه در شمیرانات و 130 شعبه در پردیس وجود دارد که اکثر آنها ثابت و تعداد محدودی نیز سیار هستند.

قیومی تاکید کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره از انتخابات در پنج شهرستان با هماهنگی کامل فرمانداری ها انجام شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه تهران با 30 کرسی نمایندگی در شورای اسلامی و 16 کرسی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخاباتی کشور است، ادامه داد: 3 هزار و 379 نفر برای حضور در شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می کنند.

رئیس حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس یادآور شد: 36 شعبه اخذ رای در پایتخت برای جمع آوری آرای اقلیت های مذهبی در نظر گرفته شده است. قیومی گفت: در هر شعبه اخذ رای یک صندوق برای انتخابات شورای اسلامی و یک صندوق برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

قیومی تاکید کرد که بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، رای گیری انجام شد. گرفتن برای افراد واجد شرایط با داشتن مدارک هویتی مانند کارت ملی، گواهینامه رانندگی، شناسنامه و گذرنامه امکان پذیر است و ثبت مهر در شناسنامه رای دهنده دیگر انجام نمی شود.

وی گفت: تمامی اقلام مورد نیاز شعب اخذ رای اعم از حق الزحمه، صندوق و دستگاه احراز هویت تامین شده و از بعدازظهر امروز تحویل مسئولان شعب اخذ می شود تا در محل های مورد نظر مستقر شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.