افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

شهادت کودکان فلسطینی در بیمارستان بر اثر قحطی غذا و دارو – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 218253
شهادت کودکان فلسطینی در بیمارستان بر اثر قحطی غذا و دارو – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مدیر بیمارستان کمال عدوان غزه با اعلام بحران انسانی در این منطقه و به ویژه معدود بیمارستان های باقی مانده گفت: چند کودک در غزه به دلیل کمبود غذا به شهادت رسیدند. . ، داروها و تجهیزات پزشکی. کمال عدوان رئیس بیمارستان همچنین افزود که بیمارستان های […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مدیر بیمارستان کمال عدوان غزه با اعلام بحران انسانی در این منطقه و به ویژه معدود بیمارستان های باقی مانده گفت: چند کودک در غزه به دلیل کمبود غذا به شهادت رسیدند. . ، داروها و تجهیزات پزشکی.

کمال عدوان رئیس بیمارستان همچنین افزود که بیمارستان های غزه با امکانات بسیار ضعیفی کار می کنند که منجر به افزایش تعداد شهدا شده است.

به گفته کمال عدوان، مدیر بیمارستان، بیمارستان های غزه به دلیل ازدحام بیش از حد بیماران و کمبود امکانات به گور دسته جمعی تبدیل خواهند شد.

در واکنش به بحران انسانی در غزه، وزارت امور خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای نسبت به گزارش ها مبنی بر تلفات متعدد غیرنظامیان در جریان توزیع کمک ها در غزه ابراز نگرانی کرد.

به گفته وزارت خارجه فرانسه، این سربازان هدف گلوله قرار گرفتند. اسرائیلی این برای غیرنظامیان فلسطینی که در تلاش برای تهیه غذا بودند غیرقابل توجیه است.

وزارت خارجه فرانسه نیز تاکید کرد اسرائيل مسئولیت رعایت استانداردهای بین بین المللی و از توزیع کمک های بشردوستانه در غزه محافظت کند.

فرانسه در ادامه بر ضرورت فوری آتش بس دائمی در غزه تاکید کرد و گفت که تنها با وجود آتش بس امکان ارسال کمک های بشردوستانه به غزه وجود خواهد داشت.

علاوه بر فرانسه، وزیر خارجه کانادا نیز از ادامه جنگ در غزه انتقاد کرد و وضعیت این نوار را فاجعه بار توصیف کرد.

به گفته وزیر امور خارجه کانادا، آنچه امروز در غزه اتفاق می افتد یک کابوس است و ما باید اطمینان حاصل کنیم که کمک ها به آنها می رسد. بین المللی روی نوار ارسال می شود و کسانی که آن را دریافت می کنند در امان خواهند بود.

از سوی دیگر، سناتور دموکرات آمریکا، «الیزابت بارووی در سخنان خود تاکید کرد که نتانیاهو و دولت راستگرای او فاجعه بزرگی را در غزه ایجاد کرده اند.

به قول ایزابل باروایالات متحده باید برای آتش بس فوری و بازگرداندن گروگان ها فشار بیاورد.

وارن همچنین افزود که ایالات متحده باید حمایت نظامی خود از اسرائیل را مشروط به راه حل دو کشوری برای دستیابی به صلح پایدار کند.

در عین حال، برنی سندرز، سناتور آمریکایی نیز خواستار پایان فوری جنگ غزه شد و در این رابطه اظهار داشت: آمریکا باید فورا مداخله کند و مستقیماً به نیازمندان غزه کمک کند.

برنی سندرز نیز اعلام کرد که سربازان اسرائیلی آنها به کسانی که کمک می خواستند شلیک کردند.

به گفته سناتور برنی سندرز، صدها هزار کودک فلسطینی در غزه در آستانه قحطی هستند.

این سناتور آمریکایی همچنین اعلام کرد که آمریکا نمی تواند به تامین مالی ماشین جنگی نتانیاهو ادامه دهد.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی اعلام کرد که رئیس شین بت از کابینه نتانیاهو خواسته است تا در مورد اعمال محدودیت های بیت المقدس در ماه رمضان سریعا تصمیم گیری کند.

بر اساس این گزارش، رئیس شین بت هشدار داده است که ابهام در مورد محدودیت های بیت المقدس در ماه رمضان خطرناک است و به وخامت اوضاع منجر می شود.

علاوه بر این، پتی موری، سناتور دموکرات آمریکا، ادامه جنگ غزه را نشانه شکست تل آویو خواند.

این سناتور آمریکایی درباره ادامه جنگ غزه گفت: ادامه جنگ توسط دولت راست افراطی نتانیاهو یک شکست راهبردی بدون شک است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.