افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

رسیدگی به پروانه حرفه ای پرسپولیس و استقلال با حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 218018
رسیدگی به پروانه حرفه ای پرسپولیس و استقلال با حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون – پرسپولیس نیوز

جلسه بررسی موضوع اخذ مجوز حرفه ای برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان موضوع اخذ مجوز حرفه ای برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس مطرح شد. در ابتدای این جلسه کیومرث […]

جلسه بررسی موضوع اخذ مجوز حرفه ای برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان موضوع اخذ مجوز حرفه ای برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس مطرح شد.

در ابتدای این جلسه کیومرث هاشمی با اشاره به اهمیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در این جلسه باید راهکارهای لازم برای اخذ مجوز دو باشگاه بزرگ فوتبال کشور و ادارات مختلف بررسی شود. . گرفتار. اقدامات لازم را در زمان موجود انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موضوع مالکیت این دو باشگاه اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان هیچ مسئولیتی در قبال مدیریت تیم ها و باشگاه ها ندارد و همانطور که شب گذشته اعلام شد، موضوع مالکیت این دو باشگاه است. دو باشگاه تقریباً کارشان را تمام کرده اند و زودتر از موعد مقرر. این اعلام خواهد شد، پس نگران نباشید.

پیش از سخنان وزیر ورزش و جوانان، نماینده کمیته صدور مجوز حرفه ای شدن توضیحاتی را در خصوص وضعیت استقلال و پرسپولیس در روند اخذ مجوز ارائه کرد.

در ادامه جلسه موارد دیگری در خصوص نحوه اخذ مجوز حرفه ای این دو باشگاه مطرح و دستگاه های ذیربط موظف به پیگیری موارد مربوطه شدند.

در پایان مقرر شد کارگروهی برای نظارت بر مراحل مختلف اخذ مجوز حرفه ای این دو باشگاه تشکیل شود.

همچنین فدراسیون فوتبال سخنگوی این کارگروه را تعیین کرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، رئیس مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان، سرپرست حوزه وزارتی، مشاور وزیر، مدیر کل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مدیرعامل مجموعه آزادی، رئیس جمهور در این جلسه فدراسیون فوتبال، کاظم علیایی (به عنوان کارشناس) و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز حضور داشتند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)