افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

فاش شدن رده بندی فیفا/پرسپولیس؛ بهترین تیم ایران و یازدهم آسیا – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 217973
فاش شدن رده بندی فیفا/پرسپولیس؛  بهترین تیم ایران و یازدهم آسیا – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس در رده بندی جدید باشگاهی که توسط فیفا منتشر شد؛ جایگاه بهترین تیم ایران را دارد. فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) یک ابزار آنلاین رتبه بندی تیم های باشگاهی را در وب سایت رسمی خود معرفی کرده است تا هواداران را از پیشرفت تیم های خود در رقابت های جواز حضور در جام […]

تیم فوتبال پرسپولیس در رده بندی جدید باشگاهی که توسط فیفا منتشر شد؛ جایگاه بهترین تیم ایران را دارد.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) یک ابزار آنلاین رتبه بندی تیم های باشگاهی را در وب سایت رسمی خود معرفی کرده است تا هواداران را از پیشرفت تیم های خود در رقابت های جواز حضور در جام باشگاه های جهان مطلع سازد. FIFA 2025 که برای برگزاری اولین بار. با 32 تیم و فرمت جدید باید بازی شود. انتظار می رود اطلاعات بیشتری در مورد مسابقات در طول سال 2024 از جمله نوع جام، شهرهای میزبان، برند مسابقات و قرعه کشی اعلام شود. تاکنون 19 تیم موفق به کسب جواز حضور در جام باشگاه های جهان 2025 شده اند و تیم های دیگر از قاره های مختلف در تلاش برای کسب 13 مقام باقی مانده هستند.

فیفا مکانیسم مرحله انتخابی جام باشگاه های جهان 2025 را تشریح کرد. با هدف حصول اطمینان از بالاترین کیفیت ممکن بر اساس استانداردهای ورزشی در چهار فصل گذشته، از مرحله گروهی مسابقات سطح بالای مربوطه هر کنفدراسیون (لیگ قهرمانان آسیا در قاره کهن) و ایجاد انگیزه در نتیجه هر مسابقه. . در مسابقات مربوطه، روش زیر برای رتبه بندی استاندارد به تازگی تایید شده است:

* 3 امتیاز برای برد

* یک امتیاز برای تساوی

* 3 امتیاز برای صعود به هر مرحله از مسابقات

به همین ترتیب، سهمیه های هر کنفدراسیون به شرح زیر است:

* 4 مقام برای کنفدراسیون فوتبال آسیا

* 4 مکان برای کنفدراسیون فوتبال آفریقا

* 4 مکان برای کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب (CONCACAF)

*6 مکان برای کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (Knamble)

* سهمیه ای برای کنفدراسیون اقیانوسیه

* 12 مکان برای اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)

* هزینه ای برای کشور میزبان

در خصوص چهار مقام در قاره آسیا، قهرمان دو فصل اخیر رقابت های باشگاهی سطح بالای قاره (قهرمان لیگ قهرمانان آسیا) به همراه دو تیم دارای بالاترین رتبه در رده بندی تیم های آسیایی باشگاه های آسیایی قاره به این مسابقات می رود. در حال حاضر تیم های الهلال عربستان و اوراوا رد دایموندز ژاپن به عنوان قهرمانان دو دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده اند.

در رده بندی فعلی فیفا تیم های باشگاهی قاره آسیا، الهلال عربستان با 106 امتیاز در صدر و جئونبوک از کره جنوبی و اولسان از کره جنوبی با 79 و 71 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. به ترتیب. بهترین تیم ایران در این رده بندی پرسپولیس تهران با 38 امتیاز است که در رده یازدهم قرار دارد.

فولاد خورستان با 32 امتیاز در رده هجدهم، سپاهان اصفهان با 26 امتیاز در رده بیست و هشتم، استقلال تهران با 17 امتیاز در رده سی و نهم و تراکتور تبریز با 16 امتیاز در رده چهلم قرار دارند.

20 تیم برتر باشگاهی آسیا در رده بندی فیفا به شرح زیر است:

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=217973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.