افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

سبک بی دغدغه و جسورانه آزاده صمدی در دهه فجر; ببین دوست دختر نایب سرخی چی پوشیده!

  • کد خبر : 21772
سبک بی دغدغه و جسورانه آزاده صمدی در دهه فجر;  ببین دوست دختر نایب سرخی چی پوشیده!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز آزاده صمدی متولد 26 دی 1357 در لاهیجان بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه سوره است و به نقاشی، عکاسی و سبک های مختلف علاقه دارد. در کنار همه اینها آزاده صمدی تجربه یک ازدواج هنری ناموفق را نیز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز آزاده صمدی متولد 26 دی 1357 در لاهیجان بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه سوره است و به نقاشی، عکاسی و سبک های مختلف علاقه دارد. در کنار همه اینها آزاده صمدی تجربه یک ازدواج هنری ناموفق را نیز دارد. وی پس از پایان دوره لیسانس در کلاس های بازیگری به سرپرستی پرویز پرستویی شرکت کرد و سپس در تئاتر به شیر و شکر حمید امجد به ایفای نقش پرداخت. سپس پس از مدتی برای بازی در سریال راه به بی بی بی همایون اسعدیان انتخاب شد. البته همانطور که می دانید آزاده صمدی این روزها در نقش نغمه همسر سابق حاتم نایب سرخی در سریال رحیم کن بازی می کند که می توان گفت سریال بسیار جذاب و پرطرفداری است. آزاده صمدی از آنجایی که در انتخاب نقش هایش جسورانه عمل می کند، می توان گفت در زمینه مد و استایل سبک های مختلفی را امتحان می کند، اما یکی از مهم ترین نکاتی که در تیپ متفاوت او به چشم می خورد، اعتماد به نفس و جسارت است. .

او بیشتر اوقات لباس راحتی می پوشد اما می توان گفت لباس هایش را آوانگارد و خاص انتخاب می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های زیبا و خاص آزاده صمدی آشنا شوید.

سبک آزاده صمدی

آزاده صمدی شنل پوش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

آزاده صمدی یکی از بازیگران زن ایرانی است که تیپ و استایل خاص او همیشه در مراسم های هنری و فرش قرمز مورد توجه قرار می گیرد. همانطور که گفتیم در لباس هایی که آزاده صمدی انتخاب می کند، می توان جسارت و تنوع منحصر به فردی را مانند نقش های به یاد ماندنی او مشاهده کرد. بنابراین با دیدن تصاویر زیر متوجه می شوید که او برای این دوره از جشنواره فیلم فجر استایل خاکستری و سفید را انتخاب کرده و لباس های این سبک را لایه لایه کرده است. فراموش نکنید که لباس پوشیدن لایه لایه کار بسیار دشواری است و انتخاب لباس باید با دقت انجام شود.

سبک آزاده صمدی

سبک آزاده صمدی

سبک تاریک و گوتیک آزاده صمدی در اکران فیلم غلامرضا تختی

جدا از سبک هایی که تاکنون از آزاده صمدی نام بردیم، باید اشاره کنیم که او گاهی اوقات به سبک گوتیک لباس می پوشد، برای درک بهتر این سبک خوب است بدانید که سبک گوتیک به قرن هجدهم بازمی گردد. یکی از ویژگی های بارز سبک گوتیک، رنگ های تیره، رازآلود و آرایش تیره غلیظ است. ویژگی شخصیتی افرادی که سبک گوتیک دارند این است که در جامعه ای که کاملاً یکنواخت شده است تمایل دارند از بقیه متمایز شوند. اگر نگاهی به تیپ های آزاده صمدی بیندازید، می بینید که او برای تیپ های متنوعی به این سبک لباس پوشیده یا آرایش کرده است.

سبک آزاده صمدی

سبک آزاده صمدی

آزاده صمدی با شلوار عجیب در اکران فیلم زالاوا

آزاده صمدی در سبکی که برای مراسم فیلم زالاوا انتخاب کرد تا حدودی از سبک گوتیک استفاده کرد. زیرا اگر به تصاویر زیر نگاه کنید، متوجه می شوید که او شلوارهای عجیب و مرموز پوشیده است که استایل کلی او را تحت تاثیر قرار داده است. سبک گوتیک شامل موهای مشکی، ناخن های مشکی و رنگ های خاموش، خط چشم تیره و لباس مشکی است. نمای کلی سبک گوتیک تاریک است. اجناس و پارچه های مورد استفاده در این سبک شامل مخمل، توری، چرم، کرست و دستکش های بسیار محکم می باشد. سبک گوتیک در استایل خیابانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که در سبک کم نیز شاهد آن بوده ایم.

سبک آزاده صمدی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل آزاده صمدی به چشم می خورد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.