افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

انواع ژل پاک کننده صورت با خاصیت سفید کنندگی / فقط با یک شات می توانید نرمی و درخشندگی پوست را نشان دهید

  • کد خبر : 217657
انواع ژل پاک کننده صورت با خاصیت سفید کنندگی / فقط با یک شات می توانید نرمی و درخشندگی پوست را نشان دهید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر زنی هستید که واقعاً به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهید، حتماً باید یک شستشوی صورت انجام دهید. اول اهمیت دادن به زیبایی این نیست که من و شما هر وقت بیرون می رویم زیاد لوازم آرایش بخریم و حواسمان به آن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر زنی هستید که واقعاً به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهید، حتماً باید یک شستشوی صورت انجام دهید. اول اهمیت دادن به زیبایی این نیست که من و شما هر وقت بیرون می رویم زیاد لوازم آرایش بخریم و حواسمان به آن باشد! بلکه زیبایی اصیل زمانی است که یاد می گیرید از پوست صورت خود مراقبت کنید و سپس با آرایش آن را پررنگ تر کنید.

شستن صورت با مواد شوینده مناسب بسیار مهم است، زیرا با انتخاب شستشوی نادرست به صورت خود ظلم می کنید، زیرا پوست صورت ظریف ترین پوست بدن ما است که همیشه در معرض انواع آلودگی ها است. . . و شرایط آب تهویه مطبوع و لوازم آرایشی قرار داده شده است و اگر نیست کودک باید شک کند! ژل های شستشو انواع مختلفی دارند که می خواهیم در این مقاله به شما نشان دهیم. یعنی پوست صورتمان را با ژل بشویم و تمیز و شفاف کنیم و خاصیت روشن کنندگی داشته باشیم و به سفیدتر شدن پوستمان کمک کنیم.

پس با ما همراه باشید

ژل پاک کننده کریتوس سوپر میوه کریتوس با ویتامین C

برند Creightons که یک برند انگلیسی محسوب می شود، در تولید لاین Super Fruit خود از خواص ویتامین C استفاده کرده است که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است و اثر روشن کنندگی آن به اثبات رسیده است. با استفاده صحیح از این محصول پوست خود را تمیز کرده و شادابی و شادابی را به صورت خود باز می گرداند.

این ژل شستشوی روزانه و غنی شده با ویتامین C باعث جذابیت پوست شما می شود. در ترکیب این ژل از اسیدها و آنزیم های طبیعی میوه استفاده شده است که نقش بسیار مهمی در افزایش درخشندگی طبیعی پوست ما دارند.

646

ژل شستشوی روشن کننده و ضد لک استوریدرم اتو وایت لاین

Thin Line از برند Story Derm با روش های درمانی منحصر به فرد و مبتکرانه واقعا در روشن شدن پوست من و شما بسیار موثر است. مثل الان به این ترتیب با روشن کردن پوست تیره و کدر و مبارزه با لکه های تیره روی پوست شاداب و درخشان می ماند.

هیچ کس نیست که خواهان پوستی شفاف و بدون لک نباشد، به همین دلیل استوریدرم می تواند به عنوان یک پکیج کامل به شما کمک کند و به خصوص افرادی که دارای لک های پوستی هستند را خوشحال کند. این محصول با مواد ارزشمندی مانند ذرات الماس، اکسیژن، ویتامین C، نیاسینامید و مواد معدنی غنی شده است.

4856

ژل پاک کننده گریپ فروت و ویتامین C نوتروژنا

این ژل مخصوص پوست های چرب است. اگر پوست شما دارای جوش های سرسیاه است، این محصول برای از بین بردن جوش های سرسیاه بسیار مناسب است. این ژل با نفوذ به عمق پوست می تواند پوست را پاکسازی و درخشان کند.

این ژل پاک کننده صورت ضد حساسیت بوده و رطوبت پوست را تنظیم می کند. خاصیت شاداب کنندگی و شادابی دارد. از طرفی می تواند پوست را تسکین دهد و خستگی گونه ها و چشم ها را برطرف کند. استفاده از این محصول پوست شما را تمیز و عاری از هرگونه آلودگی می کند.

648648



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=217657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.