افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

ابراهیمی: بازیکنان هجومی پرسپولیس به یکدیگر تبریک گفتند/ بازی با تیم 10 نفره خطرناک است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 217622
ابراهیمی: بازیکنان هجومی پرسپولیس به یکدیگر تبریک گفتند/ بازی با تیم 10 نفره خطرناک است – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس می گوید بازیکنان هجومی این تیم به آنها فرصت دادند تا سریع عمل کنند و ضربه بزنند و این باعث شد گل های بیشتری بزنند. ناصر ابراهیمی در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بدی نبود. خیلی خوب بود که […]

پیشکسوت پرسپولیس می گوید بازیکنان هجومی این تیم به آنها فرصت دادند تا سریع عمل کنند و ضربه بزنند و این باعث شد گل های بیشتری بزنند.

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بدی نبود. خیلی خوب بود که مربی جدید اومده و داره تست میشه. لازم به ذکر است که تیم تغییرات متعددی داشته است و فکر می کنم در روزهای آینده بهتر باشد. حضور عثمار به عنوان مربی تاثیرات خوبی داشته است. شرح وظایف بازیکنان مشخص است اما دقت بازیکنان در موقعیت های گل کمی پایین بود.

وی در خصوص اینکه آیا بین بازیکنان پرسپولیس و محسن فروزان، دروازه بان رقیب، کسی اجازه گل های بیشتری به قرمزها داد، گفت: امروز روز خوبی برای محسن فروزان بود. او دروازه بان باتجربه ای است و در همه شرایط سخت در مسیر توپ قرار داشت. تمجیدهای کوچک بازیکنان پرسپولیس روی ضربه آخر باعث شد این تیم به گل دوم و سوم نرسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تاثیر فنی اخراج محسن آذرباد بازیکن ذوب آهن در بازی سرخپوشان گفت: تیم 10 نفره همیشه خطرناک است. علاوه بر این، گل تضمینی برای پیروزی نیست. شاید این امکان وجود داشت که نتیجه بازی تک به تک شود اما بازیکنان هجومی پرسپولیس سریع وارد عمل شدند و ضربه زدند. این باعث شد پرسپولیس گل های بیشتری بزند. مثلاً در آن صحنه که ارنوف یک جدایی بسیار خوب داشت، اگر به هوپ عالیشاه پاس می داد، ارزشش بیشتر از این بود که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کند.

ابراهیمی درباره عملکرد اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن، بازیکنان خارجی و تازه وارد پرسپولیس، اظهار کرد: 2 بازیکن بد نیستند و نسبت به بازیکنان فعلی شرایط خوبی دارند، هرچند در بازی های سوم و چهارم بهتر می توان عملکرد آنها را قضاوت کرد. . به نظر من اورونوف در شرایط بهتری برای مسابقه است و نمایش بسیار خوبی با فرارهای خوب، پاور پلی و سرعت ارائه کرد.

وی درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس گفت: خط دفاعی پرسپولیس همچنان مثل قبل با فضای زیادی بازی می کند. مسعود ریگی اگرچه در پست هافبک دفاعی موقعیت خوبی داشت اما دفاع چپ و راست پرسپولیس به سمت خط بازی زیادی دارد. دفاع چپ و پرسپولیس باید با هم هماهنگ شوند تا اگر هر کدام در حمله شرکت کردند، طرف مقابل برای کمک به دفاع باقی بماند. در هر صورت 3 نفر باید در جایگاه خود حضور داشته باشند تا از آنها دفاع شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من روز بسیار سختی برای رفیعی بود چرا که بیرانوند بازی های زیادی را به عنوان دروازه بان پرسپولیس انجام داده و تعویض او بسیار سخت است، به نظر من اگر این دروازه بان را بدهید. تشویق، او می تواند آینده ای داشته باشد

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن را به عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس انتخاب می کند، گفت: اعتقادی به انتخاب بهترین بازیکن ندارم. شاید بتوانید بهترین دروازه بان را انتخاب کنید. اما نه بهترین بازیکن.

وی با اشاره به اتفاقات قبل از بازی و کشف اشیا عجیب در رختکن پرسپولیس تصریح کرد: این چیزها خرافات است و من به آن اعتقادی ندارم. زمانی بود که پشت درها نعل می گذاشتند و دعا می کردند که تیم گل نخورد. اینها درست نیست. اگر اینطور است چرا در 48 سال گذشته نتوانستیم جام ملت های آسیا را ببریم؟ برخی می گویند تیم ملی لعنت شده یا پشت سرش دعا است. نه اینطور نیست! با کار فنی و پشتکار می توانید قهرمان جام ملت های آسیا شوید. کشتی به قدرت بدنی، تکنیک و بدن خوب می رسد. من به شانس اعتقادی ندارم. یا برخی مربیان می گویند بدشانس بودیم و توپ هایمان وارد دروازه نشد. در جواب آن مربیان می گویم دقت نکردی!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)