افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

انواع مدل های تابستانی با کت پیراهن; ترند تابستان 1402 را به بهترین شکل بپوشید

  • کد خبر : 21750
انواع مدل های تابستانی با کت پیراهن;  ترند تابستان 1402 را به بهترین شکل بپوشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز جالب است بدانید با تغییر فصل و گرم شدن هوا دیگر نمی توانید مانتوهایی را که برای مهمانی های عید تهیه کرده اید بپوشید و باید به فکر یک مانتو تابستانی خنک باشید. کت پیراهنی بهترین گزینه برای مانتو در این فصل است. اگر شما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز جالب است بدانید با تغییر فصل و گرم شدن هوا دیگر نمی توانید مانتوهایی را که برای مهمانی های عید تهیه کرده اید بپوشید و باید به فکر یک مانتو تابستانی خنک باشید. کت پیراهنی بهترین گزینه برای مانتو در این فصل است. اگر شما هم می خواهید تابستان امسال را شیک اما در عین حال راحت و خنک سپری کنید، می توانید با خرید یک مانتو بلند خود را برای شروع تابستان آماده کنید، البته در انتخاب شلوار، کفش و حتی اکسسوری های خود باید دقت کنید. زیرا ست کردن این مانتوها کار سختی است و شما می توانید با کوچکترین انتخاب اشتباه استایل خود را از یک استایل زیبا به یک استایل شلخته و نامنظم تغییر دهید. مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر زنانه دارد، در واقع مانتو هسته اصلی استایل ما است. بنابراین اگر هسته مرکزی را با توجه به سبک خود انتخاب نکنیم، سبک خود را به چالش کشیده ایم. به عنوان مثال، اگر کلاسیک لباس می پوشید، می توانید یک کت مشکی یا سفید را امتحان کنید و اگر کژوال هستید، کت های رنگی را امتحان کنید.

کت پیراهنی علاوه بر راحتی، استایلی شیک را برای شما به ارمغان می آورد زیرا یکی از ترندهای سال به حساب می آید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های مانتو و پیراهن آشنا شوید.

کت پیراهن

کت پیراهنی را با چه شلواری ترکیب کنیم؟

یکی از گزینه های جذاب برای استایل زنانه، پوشیدن پیراهن به جای کت است. پیراهن های بلند و پوشیده را می توان به راحتی با کفش های راحتی ترکیب کرد، اما به نظر شما چگونه باید در خیابان پیراهن های کوتاه یا باز بپوشیم، می توانید آن ها را با شلوار یا ساق ست کنید، اما برای هر مدلی باید از چه نوع پیراهنی استفاده کرد؟ اگر شلوارهایی را انتخاب می کنید که ظاهری ناهنجار و نامتناسب ندارند، می توانید از شلوار جین تنگ یا کتانی مستقیم برای ست شدن با این کت ها استفاده کنید، اما فراموش نکنید که دمپایی یا کیف انتخاب مناسبی برای این کت نخواهند بود.

کت پیراهن

کت پیراهن

پیراهن و کت نخی را امتحان کنید. تابستان را خنک بگذرانید

یکی از راه‌های ترکیب کت و پیراهن‌های بلند، پوشیدن آن‌ها با نخ است، می‌توانید برای تابستانی خنک و شیک، شلوار را کنار بگذارید و این مانتو را با پنبه‌های ون یا نایک ایر فورس ترکیب کنید. البته فراموش نکنید که این مانتوها را نمی توان با شلوار ترکیب کرد زیرا قد آن ها استایل شما را ناهماهنگ نشان می دهد. اما اگر علاقه ای به پوشیدن این کت ها به تنهایی ندارید، می توانید زیر آن ها شلوار لی یا جوراب شلواری بپوشید.

کت پیراهن

کت پیراهن

با کت پیراهن چه شال یا روسری بپوشیم؟

ست کردن رنگ مانتو یکی از سخت ترین و البته شیرین ترین و در عین حال ساده ترین کارهایی است که هر خانم ایرانی باید در آن متخصص باشد. البته به یاد داشته باشید که هر چقدر هم که کت شما زیبا و شیک باشد، اگر شال یا روسری، شلوار و حتی کیف و کفش نامناسبی را انتخاب کنید، می توانید ظاهری وحشتناک ایجاد کنید. برای پیچ های ساده پیراهن، انتخاب شال های رنگارنگ و طرح دار را توصیه می کنیم. اما اگر مانتو انتخابی پارچه ای طرح دار و آراسته دارد، بهتر است شال ساده ای را انتخاب کنید تا استایلی آراسته و نامرتب نداشته باشید.

کت پیراهن

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.