افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

معرفی انواع هایلایتر و تفاوت آنها; به نظر شما کدام مدل برای نوع پوست شما مناسب است؟

  • کد خبر : 21744
معرفی انواع هایلایتر و تفاوت آنها;  به نظر شما کدام مدل برای نوع پوست شما مناسب است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که هیچ آرایشی بدون هایلایتر کامل نمی شود. زیرا هایلایتر به شما کمک می کند صورت و گونه هایتان زیباتر از آنچه هستند به نظر برسند. با توجه به علاقه افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان و جی جی حدید به کانتورینگ و هایلایت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که هیچ آرایشی بدون هایلایتر کامل نمی شود. زیرا هایلایتر به شما کمک می کند صورت و گونه هایتان زیباتر از آنچه هستند به نظر برسند. با توجه به علاقه افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان و جی جی حدید به کانتورینگ و هایلایت صورت، این دو تکنیک امروزه به تکنیک های مورد علاقه دوستداران آرایش و زیبایی تبدیل شده اند. البته یادگیری این تکنیک ها کار ساده ای نیست. همانطور که یافتن نوع هایلایتر مناسب برای پوست ما به دلیل وجود مدل ها و برندهای مختلف به یک کار دشوار تبدیل شده است. برجسته کردن می تواند مشکل باشد. استفاده بیش از حد از این ابزار روی یک قسمت صورت باعث درخشش غیرطبیعی آن قسمت می شود که بیشتر برای هالووین مناسب است، بنابراین مطمئن شوید که هایلایتر روی صورت در مکان و اندازه مناسب زده شود، در غیر این صورت نتیجه عکس خواهد بود. یکی از مواردی که در استفاده از هایلایتر باید به آن توجه کرد، انتخاب ابزار مناسب برای استفاده از هایلایتر است که البته می تواند با نوع هایلایتر انتخابی شما متفاوت باشد.

فراموش نکنید که برای زدن هایلایتر علاوه بر آرایش همیشگی به نوعی کانسیلر و همچنین یک اسفنج آرایشی یک درجه روشن تر از پوست خود نیاز دارید. در ادامه این مقاله برای یادگیری با ما همراه باشید. در مورد انواع روشن کننده های صورت و کاربردهای مختلف آنها.

هایلایتر جامد؛ فقط یک برس بردارید تا صورتتان درخشان شود

این نوع هایلایتر یکی از رایج ترین انواع هایلایتر است که استفاده از آن بسیار آسان است، بنابراین می توان گفت اولین انتخاب هر خانمی برای هایلایتر می تواند نوع جامد او باشد. برای زدن این مدل هایلایتر باید آن را با یک برس ظریف روی صورت خود پخش کنید. هایلایترهای جامد رنگ های زیبایی دارند و می توانند انواع پوست های تیره و روشن را درخشان و پوست شما را درخشان کنند. البته فراموش نکنید که هایلایتر جامد نسبت به انواع دیگر دوام کمتری دارند و ممکن است نیاز به تجدید آن ها داشته باشید.

قلم هایلایتر

قلم هایلایتر

هایلایتر مایع؛ درخشش ماندگاری داشته باشید

این نوع هایلایتر به صورت استوانه ای مانند رژ لب مایع عرضه می شود و با کمک قطره چکان داخل ظرف می توانید به هر میزان که می خواهید هایلایتر را روی پوست خود قرار دهید و با برس مناسب آن را تغذیه کنید. مهمترین مزیت هایلایتر مایع این است که حس بسیار خوبی روی پوست دارد و به پوست احساس روشنی بیش از حد نمی دهد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این نوع هایلایتر، ماندگاری بیشتر از نوع جامد آن است و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده طولانی مدت باشد. مهم ترین نکته در مورد استفاده از این محصول این است که هایلایتر باید در جای مناسب زده شود، در غیر این صورت نه تنها چهره شما را زیبا می کند. همچنین صورت شما را کثیف و چرب نشان می دهد.

قلم هایلایتر

قلم هایلایتر

هایلایتر چسبنده؛ به راحتی آرایش کنید

استفاده از این نوع هایلایتر بسیار راحت تر از دو نوع قبلی است و به همین دلیل است که بسیاری از خانم ها این نوع را برای استفاده روزانه خود انتخاب می کنند. این هایلایترها در همان محفظه رژ لب‌های جامد قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید ساعت‌ها با کشیدن آن روی تمام صورت و ترکیب کردن آن بر روی پوست، درخشش را روی صورت خود مشاهده کنید. این هایلایتر به دلیل چسبندگی ممکن است در مرحله اول احساس خوبی نداشته باشد، در عوض ساعت ها روی پوست می ماند و پخش و پاک نمی شود.

قلم هایلایتر

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.