افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

با محبوب ترین نایک آشنا شوید. با این چند مدل نخی نایک می توانید یک عمر خوش تیپ باشید!

  • کد خبر : 21735
با محبوب ترین نایک آشنا شوید.  با این چند مدل نخی نایک می توانید یک عمر خوش تیپ باشید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز پنبه نایک یکی از برندهای محبوب در زمینه پوشاک و کفش ورزشی است. تا به امروز، افراد کمی هستند که هنگام خرید کفش ورزشی نام نایک را نشنیده باشند. جالب است بدانید که تاریخچه نایک از جایی نشات می گیرد که نام خود را از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز پنبه نایک یکی از برندهای محبوب در زمینه پوشاک و کفش ورزشی است. تا به امروز، افراد کمی هستند که هنگام خرید کفش ورزشی نام نایک را نشنیده باشند. جالب است بدانید که تاریخچه نایک از جایی نشات می گیرد که نام خود را از نام الهه پیروزی در یونان باستان گرفته و سپس لوگوی آن در سال 1971 توسط کارولین دیویدسون با قیمت متوسط ​​35 دلار طراحی شد. هدف از طراحی این لوگو، بال های الهه پیروزی است و می توان گفت که تا به امروز، درست مانند لوگوی خود، با موفقیت از تمام تهدیدهایی که ممکن است از سوی برندهای دیگر وارد شود، جان سالم به در برده و همچنان در بازار پیشتاز باشد. برند نایک کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی خود را در هزاران فروشگاه در سراسر جهان به فروش می رساند و در مجموع سالانه بیش از 900 میلیون محصول از این برند به فروش می رسد. حالا شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما پنبه نایک یکی از پرطرفدارترین محصولات آنهاست، بنابراین اگر می خواهید پنبه تکنو نایک بخرید، بهتر است ابتدا با ترندهای این برند آشنا شوید.

در ادامه با برخی از فناوری های جدید و منحصر به فرد برند نایک در زمینه تولید پنبه آشنا می شوید، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با محبوب ترین مدل های نیکرا آشنا شوید.

پنبه نایک

نایک تکنو کاتن; این شما و این ترند محبوب نایک هستید

نایک تکنو یکی از مدل های نخی پرطرفدار و بسیار جذاب نایک است که می توان گفت پنبه ای مناسب برای زندگی است. نایک M2K Tekno راحت، قوی و دارای رنگ های جذاب است، زیره این پنبه کلاسیک و سبک است، به همین دلیل مدل تکنو استفاده از کفش را برای تمام روز تسهیل می کند. جالب است بدانید که رویه این کفش از چرم مصنوعی مرغوب و زیره آن از لاستیک مقاوم ساخته شده است که کار جمع شدن را به خوبی انجام می دهد. بنابراین، اگر به دنبال یک ژاکت مخصوص پیست پیاده روی هستید که نگران جابجایی و دمیدن آن نباشید، Nike Tekno بهترین گزینه است.

پنبه نایک

پنبه نایک

پنبه نایک کورتز; چرا برای مهمانی نخی نمی پوشی؟

کفش ورزشی نایک کورتز که امسال 45 سالگی خود را جشن می گیرد، یکی از بزرگترین تحولات در صنعت کفش کتانی است به گونه ای که می توان عنوان تاثیرگذارترین کفش ورزشی برای استایل های امروزی را به آن اختصاص داد. رویه این کفش از چرم مصنوعی درجه یک و زیره وسطی آن یک تکه و از لاستیک ساخته شده است. دندان هایی که به عنوان دندان های نیش این کفش به حساب می آیند، باعث می شوند هنگام پوشیدن این سوپر کفش، چسبندگی خاصی را روی زمین تجربه کنید که از ویژگی های مه راه رفتن است.

پنبه نایک

پنبه نایک

پنبه نایک XX; تابستان را با پنبه تابستانی زندگی کنید

پنبه نایک XX یکی از انواع تابستانی برند نایک است که برای استایل های پیاده روی و کژوال می توان آن را نخی نامید. این کفش به دلیل طراحی زیره بسیار راحت است و برای استفاده طولانی مدت به شدت توصیه می شود. این لباس را می توانید برای رفتن به کافه یا حتی یک مهمانی دوستانه بپوشید. رویه این پنبه زیبا و جذاب از پارچه و الیاف و زیره آن از تکنولوژی کوسن ساخته شده است.

پنبه نایک

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.