افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اعتراض استقلال خوزستان به داوری بازی با تراکتور – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 217324
اعتراض استقلال خوزستان به داوری بازی با تراکتور – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه استقلال خوزستان، یکی از نکات عجیب بازی امروز این است که 15 دقیقه مانده به شروع بازی و در حین گرم کردن بازیکنان، اطلاعیه ای مبنی بر محرومیت اعلام شد. توسط متین کریم زاده، این بازیکن می تواند در این بازی شرکت کند. او مسابقه را […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه استقلال خوزستان، یکی از نکات عجیب بازی امروز این است که 15 دقیقه مانده به شروع بازی و در حین گرم کردن بازیکنان، اطلاعیه ای مبنی بر محرومیت اعلام شد. توسط متین کریم زاده، این بازیکن می تواند در این بازی شرکت کند. او مسابقه را ندارد، چند دقیقه قبل از شروع بازی به زور از لیست بازی حذف می شود.

پس از شروع بازی در هر دو نیمه به دلیل تصمیمات داور، بازی خوب دو تیم را زیر شعاع خود قرار داد که در برخی صحنه ها باعث اعتراض تیم رانندگی به نحوه عملکرد داور و تصمیمات عجیب شد.

سیامک نعمتی بازیکن تراکتورسازی در صحنه ای که منجر به مصدومیت روبرتو سایو از استقلال خوزستان شد، با یک خطای سخت که تمام پارامترهای اخراج مستقیم را دارد، به یک کارت زرد بسنده کرد اما با یک تصمیم قابل بحث از سوی داور که قطعا این کار را انجام خواهد داد. اظهار نظر کارشناسان داوری بدترین راه ضربه زدن توپ به صورت بازیکن با زانوی چپ است که داور با ظرافت کارت زرد کامل آن را تصدیق می کند و به سادگی از دادن کارت قرمز به خاطر (خطای خطرناک) به او چشم پوشی می کند.

در حالت دوم پس از ارسال توپ به محوطه تراکتورسازی، دو بازیکن از دو تیم در یک مسابقه کاملاً فوتبالی سعی در مالکیت آن دارند و پس از برخورد مهاجم استقلال خوزستان (پمان رنجبری)، توپ به مدافع تراکتور برخورد می کند. (خلیل زاده) اما در کمال تعجب داور این صحنه (برخورد توپ با دست) را که پنالتی واضح است خطا روی مدافع تراکتور اعلام می کند.

استقلال خوزستان در این فصل و در آخرین بازی های خود بارها از داوری لطمه خورده است اما همیشه سعی کرده به این قشر احترام بگذارد. اما انتظار می رود کمیته داوران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این موضوع را با دقت بیشتری پیگیری کنند تا نتیجه زحمات تیم ها، بازیکنان و اعضای فنی صرفاً با سوت های اشتباه به هدر برود. می خواهم آن را “عمدی” بنامم. البته در صورت تداوم چنین شرایطی، استقلال خوزستان نیز این حق را برای خود محفوظ می دارد که برای احقاق حق هواداران خود اقدامات لازم را انجام دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=217324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.