افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

عسگری: پنالتی پرسپولیس درست بود/ بازیکن ذوب آهن مستحق اخراج شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 217306
عسگری: پنالتی پرسپولیس درست بود/ بازیکن ذوب آهن مستحق اخراج شد – پرسپولیس نیوز

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: علی صفایی در دیدار ذوب آهن و پرسپولیس یکی از اشتباهات جزئی خود را مرتکب شد. حسین عسگری در گفت وگو با فارس درباره قضاوت علی صفایی در نیمه اول دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اظهار داشت: داور در این دیدار قضاوت خوبی داشت و در نیمه اول […]

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: علی صفایی در دیدار ذوب آهن و پرسپولیس یکی از اشتباهات جزئی خود را مرتکب شد.

حسین عسگری در گفت وگو با فارس درباره قضاوت علی صفایی در نیمه اول دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اظهار داشت: داور در این دیدار قضاوت خوبی داشت و در نیمه اول اشتباه محسوسی نداشت. مهم ترین تصمیم داور، پنالتی دقیقه 8 بود که به درستی اعلام شد.

وی افزود: در سایر دقایق بازی داور اشتباه بزرگی مرتکب نشد، به عنوان مثال در دقیقه 32 بازیکن پرسپولیس کول ذوب آهن را راه انداخت اما خطای بازیکن ذوب اعلام شد یا در صحنه دیگری مهدی ترابی اعلام کرد در حالی که آل کثیر در موقعیت گلزنی قرار داشت، برتری نداشت و اشتباه کرد.

عسگری درباره پنالتی پرسپولیس تاکید کرد: در فوتبال ما از این نوع پنالتی ها زیاد است. در نیم فصل اول حداقل 7-8 پنالتی بود که داوران اعلام نکردند و دستور ادامه بازی را دادند. صفایی این پنالتی را به خوبی دید و اعلام کرد.

عسگری درباره قضاوت علی صفایی در نیمه دوم دیدار ذوب آهن و پرسپولیس گفت: صفایی مثل نیمه اول بدون خطا قضاوت موثری کرد. در این نیمه در دقیقه 53 مهاجم ذوب آهن روی مدافع پرسپولیس مرتکب خطای سختی شد که مستحق دریافت کارت قرمز بود. داور دیر این کارت قرمز را نشان داد، شاید به دلیل اینکه لحظه برخورد را ندیده بود، اما وقتی از بالای سر مدافع پرسپولیس رفت و دید سرش شکسته است، به درستی ذوب آهن را اخراج کرد.

و افزود: در ادامه بازی تمام تصمیمات او درست بود و تمام کارت زردهایی که به بازیکنان دو تیم نشان داد کاملا قانونی و درست بود.

رئیس سابق کمیته داوران در خصوص محاسبه 9 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم گفت: با احتساب مصدومیت دروازه بان پرسپولیس و همچنین محل اخراج، 9 دقیقه وقت اضافه به درستی محاسبه شد. بازی در نیمه دوم توقف های زیادی داشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)