افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اسمار: ذوب آهن را کنترل می کنیم و تاکتیک را تغییر می دهیم/از فرصت ها استفاده نمی کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 217266
اسمار: ذوب آهن را کنترل می کنیم و تاکتیک را تغییر می دهیم/از فرصت ها استفاده نمی کنیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی پرسپولیس گفت: نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و تعداد گل ها را افزایش دهیم اما فوتبال همین است. پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر، عثمر لوس ویرا گفت: بازی مقابل ذوب آهن در این زمین همیشه سخت است به خصوص در این فصل که […]

سرمربی پرسپولیس گفت: نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و تعداد گل ها را افزایش دهیم اما فوتبال همین است.

پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر، عثمر لوس ویرا گفت: بازی مقابل ذوب آهن در این زمین همیشه سخت است به خصوص در این فصل که آنها عملکرد خوبی داشته اند. مربی این تیم و بازیکنانش که حتی با یک بازیکن کمتر به بازی خوب خود ادامه دادند.

وی ادامه داد: تغییر تاکتیکی که بعد از گل اول ما در زمین ایجاد کردند، مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرد اما توانستیم آنها را مهار کنیم. در این بین برنامه ریزی هایی انجام دادیم که کنترل بیشتری روی دفاع حریف داشته باشیم و بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم. مدل بازی ذوب آهن باعث شد تاکتیک خود را تغییر دهیم و بیشتر بازی را کنترل کنیم. خیلی خوشحالم که بازیکنان هدف ما را درک کردند.

ویرا گفت: متاسفانه نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و تعداد گل ها را افزایش دهیم اما فوتبال همین است. از هوادارانمان هم که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم. در دیدار بعدی جام حذفی مطمئناً حضور هواداران را خواهیم داشت و آنها به ما کمک خواهند کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره فرصت های زیادی که بازیکنان تیمش از دست دادند، گفت: این یک مشکل و ضعف بود که نتوانستیم در این بازی و بازی های قبلی از برخی موقعیت ها استفاده کنیم. این شرایط به ما کمک می کند تا روی نقاط ضعف خود در تمرین تمرکز کنیم و آنها را برطرف کنیم.

عثمر در خصوص عملکرد عبدالکریم حسن و آرونوف گفت: بازیکنی که از خارج از کشور می آید همیشه می تواند کمی اضطراب و استرس داشته باشد اما فکر می کنم آنها در بازی اول خوب بودند و می دانستند چگونه خودشان را نشان دهند. چیزی که تعیین می کند کدام بازیکن بازی خواهد کرد تمرین است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)