افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

هاشمی: زودتر از موعد مقرر مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال را حل می کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 217229
هاشمی: زودتر از موعد مقرر مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال را حل می کنیم – پرسپولیس نیوز

وزیر ورزش و جوانان گفت مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال را حل می کنیم. کیومرث هاشمی در خصوص اینکه آیا از نتایج ورزشکاران در بازی های آسیایی راضی بود، گفت: نتیجه قابل پیش بینی بود اما من راضی نبودم. برای کسب مدال در بازی های المپیک یا بازی های آسیایی یک پروسه 8 ساله […]

وزیر ورزش و جوانان گفت مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال را حل می کنیم.

کیومرث هاشمی در خصوص اینکه آیا از نتایج ورزشکاران در بازی های آسیایی راضی بود، گفت: نتیجه قابل پیش بینی بود اما من راضی نبودم. برای کسب مدال در بازی های المپیک یا بازی های آسیایی یک پروسه 8 ساله طول می کشد. استعدادها باید در فدراسیون ها شناسایی و پرورش یابند و در رده های سنی قرار بگیرند و در نهایت قهرمان کشور شوند. زمان می برد و مدال یک شبه به دست نمی آید. در بازی های آسیایی اتفاقی که قابل پیش بینی بود رخ داد اما اتفاقات خوبی هم در برخی رشته های ورزشی رخ داد که نباید از آن غافل شد. پینگ پنگ، دوچرخه سواری و غیره مدال گرفتند. اتفاقات خوبی بودند.

وی درباره نتیجه نگرفتن تیم فوتبال امید تصریح کرد: اینکه فکر کنیم دو سال دیگر می توانیم تیم امید خوبی داشته باشیم درست نیست. یکی از اشتباهات ما در فوتبال کشور خوابیدن روی رتبه بد آسیا بوده است. در جلسه کمیته المپیک اشاره کردم که تکواندوکارانی که قرار بود به المپیک اعزام شوند مقام اول رده بندی را کسب کردند اما بدترین نتایج را کسب کردند. ما هم عکسی از این مشکل داریم. ما نباید فریب این چیزها را بخوریم. آنها موضوعات نمادینی هستند، از جمله اعلام رده بندی توسط فیفا.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای مجوز حرفه ای گفت: یک مورد مربوط به وزارت ورزش است که بحث مالکیت است و در روزهای آینده حل می شود. وظیفه وزارت ورزش مدیریت تیم ها نیست و ما می خواهیم خود را از آنها جدا کنیم چون نمی توانیم کمکی کنیم. یک لحظه است که می گویید باشگاه برای وزارت ورزش است و وزارت باید به آنها کمک کند، چون این باشگاه ها گاهی در حداقل های خود می مانند.

هاشمی یادآور شد: وقتی کمک مالی نمی شود دلیل قبول مسئولیت شما چیست؟ در این شرایط باشگاه ها ضرر می کنند. باشگاه هایی که بیش از 40 میلیون هوادار دارند و نمی توان نظرات آنها را نادیده گرفت. تیم سازی برای ما نیست. موضوع مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال را قبل از مهلت اعلام شده (21 فروردین 1403) حل خواهیم کرد. ما نه تنها به دنبال حل مشکل یک باشگاه هستیم، بلکه نگاه ما این است که هیچ تیمی تحت حمایت وزارت ورزش نباشد.

وی تاکید کرد: دغدغه هایی داریم و جلساتی برگزار کرده ایم. هر دو تیم ورزشگاه آزادی را معرفی کرده اند و اگر حمایت و کمک لازم باشد کمک خواهیم کرد. فردا جلسه ای در این باره در وزارت ورزش خواهیم داشت. امیدواریم این دو تیم محبوب توسط مردم مدیریت شوند و در کنار شما باشند. وقتی مردم بدانند منابع مالی این دو باشگاه تامین می شود، نگران نباشند. ما هم به اصل کارمان می پردازیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)