افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

عالیشاه: اتفاقی که در رختکن افتاد زشت و منزجر کننده بود/ روبه رو بازی کردیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 217101
عالیشاه: اتفاقی که در رختکن افتاد زشت و منزجر کننده بود/ روبه رو بازی کردیم – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقاتی که قبل از بازی با ذوب آهن اصفهان در رختکن دیدیم زشت و زننده بود. پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر، امید عالیشاه گفت: قبل از صحبت درباره مسابقه باید بگویم هر نفسی از این باغ می آید. متاسفانه […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقاتی که قبل از بازی با ذوب آهن اصفهان در رختکن دیدیم زشت و زننده بود.

پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر، امید عالیشاه گفت: قبل از صحبت درباره مسابقه باید بگویم هر نفسی از این باغ می آید. متاسفانه ما شاهد یک سری مسائل هستیم که مثل یک طاعون و یک مشکل بزرگ در فوتبال ماست. نمی دانم چه زمانی از استعداد فوتبالی خود ناامید می شویم و چرا ناامید می شویم؟ چرا ما به عنوان یک ورزشکار به توانایی های خود ایمان نداریم؟

و افزود: ناگهان می بینیم که جای رختکن میزبان و میهمان عوض می شود و در ورودی رختکن ورقه هایی از خرافات و «حرف ها» وجود دارد که این چیزها شایسته ما نیست. ورزشکاران این مشکلات زشت است و من امروز بسیار متاسفم و امیدوارم دیگر شاهد این مشکلات در ورزش نباشیم باید به ورزشکاران ایمان داشته باشیم.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکل دیگری هم وجود دارد و چندین بار به باشگاه پیام دادیم اما تمایلی برای حل مشکلات وجود نداشت. من به عنوان کاپیتان پرسپولیس وظیفه دارم در مورد مطالبات و معوقات بازیکنان صحبت کنم. ما حدود 20 درصد از فصل گذشته، 15 درصد و 35 درصد از فصل قبل را می خواهیم. دو سال پیش دلار 38 هزار تومان شد، ما همچنان دنبال همان پول هستیم. دلار فصل گذشته 40 هزار تومان بود اما الان 60 هزار تومان است. من درباره این موضوعات خانوادگی صحبت کرده ام اما این حرف ها را زدم تا هواداران مطلع شوند. امیدوارم هر چه زودتر این مسائل حل شود.

عالیشاه با اشاره به برتری پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم با توجه به حساسیت جدول سه امتیازی شدیم اما متاسفانه وارونه بازی کردیم. ما می توانستیم در برخی موارد گل های بیشتری به ثمر برسانیم و باید در اسرع وقت به این موضوع پی ببریم که چرا این اتفاق می افتد.

در مواجهه با این سوال، 10 سال پیش صحبت هایی مبنی بر استفاده از آب های آلوده در اصفهان مطرح شد اما پس از آن مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت که خودشان این موضوع را مطرح کردند و به نظر می رسد پرسپولیس این بار به دنبال یک بازی رسانه ای دیگر است. ، گفت: نباید آنچه را که اتفاق افتاده پنهان کنیم. تیم رسانه ای باشگاه اشتباه کرد و باید از اول فیلمبرداری می کرد. نمی خواهم زمان را به عقب برگردانم اما تیم رسانه ای پرسپولیس اشتباه کرد و باید فیلم می گرفت. چطور شد که این همه سال وقتی به اصفهان آمدیم رختکن مهمانان روشن بود و یکدفعه تغییر کرد؟ لوازم ریخته گری آهن یک اتاق کنار رختکن دارد و رفت و آمد می کرد. ویدیوی این نوشته ها را به شما نشان خواهم داد و خواهید دید. شاید تغییر لباس برای من سوء استفاده باشد، اما این چیزها (اشاره به شعر) زشت است. خیلی ها مریض هستند وگرنه ذوب آهن باشگاه باسابقه ای است و امکانات خوبی دارد و دیدن این مشکلات حیف است. حتی با 10 نفر به ما فشار آوردند. برو مشکلات رو حل کن و بازیکن بگیر.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اظهاراتش به باشگاه ذوب آهن برمی گردد یا خیر، پاسخ داد: خیر، اما آیا فردی می تواند بدون هماهنگی در رختکن نماز بخواند؟ پرسپولیس هیچ وقت دنبال این حرف ها نمی رود. اگر پرسپولیس به این حرف ها عمل می کرد این همه قهرمانی نمی کرد. (در آن زمان بین گزارشگر اصفهانی و کاپیتان پرسپولیس مشاجره شد و خبرنگار مذکور معتقد بود که این مشکل همان مشکل آب آلوده باشگاه پرسپولیس است).

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)