افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

بخش خصوصی به دنبال افزایش سطح رقابت در بازار است

  • کد خبر : 216935
بخش خصوصی به دنبال افزایش سطح رقابت در بازار است

صمد یوسفی اصل در گفتگو با خبرنگابازار وی با اشاره به نامگذاری 9 اسفند به عنوان روز حمایت از حقوق مصرف کننده، گفت: رعایت حقوق مصرف کننده نه تنها الگویی مناسب برای تحلیل رفتار، نگرش و فضای ذهنی مصرف کنندگان در اختیار تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات قرار می دهد، بلکه ساختار و همه آنها […]

صمد یوسفی اصل در گفتگو با خبرنگابازار وی با اشاره به نامگذاری 9 اسفند به عنوان روز حمایت از حقوق مصرف کننده، گفت: رعایت حقوق مصرف کننده نه تنها الگویی مناسب برای تحلیل رفتار، نگرش و فضای ذهنی مصرف کنندگان در اختیار تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات قرار می دهد، بلکه ساختار و همه آنها را نیز در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد. بخش‌هایی از محیط اقتصادی در توسعه رویکردها و چگونگی تطبیق متغیرها به بهبود رقابت‌پذیری و بهبود کمیت و کیفیت تولید و خدمات کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: رعایت حقوق مصرف کننده مهم ترین ابزار ارزیابی ارزش ویژه یک برند مصرف کننده است و مصرف کنندگان برای محصول و خدماتی که دریافت می کنند بهای نقدی پرداخت می کنند، بنابراین دسترسی به کالاهای متنوع و کیفیت بالا انتخاب طبیعی شماست. درست باشد و در نهایت با قضاوت صحیح میزان وفاداری و تعهد مشتریان به محصولات، دامنه و جایگاه برندها مشخص شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: بخش خصوصی به دنبال افزایش سطح رقابت در بازار است و این مهم ترین عاملی است که موجب عدالت اجتماعی می شود چرا که نسبت به مصرف کنندگان تبعیض نمی شود.

یوسفی عسل تاکید کرد: زمانی که دولت ها سهم بزرگی در اقتصاد داشته باشند، بازار عرضه و تقاضا به طور طبیعی کار نمی کند، در حالی که اگر فضای اقتصادی رقابتی باشد، کانال های صادرات و واردات هموار و تنوع محصولات بیشتر می شود. خواهد بود، تولید کننده چاره ای جز رقابت سالم و جلب نظر مصرف کننده نخواهد داشت.

وی گفت: هر شاخه تولیدی و خدماتی هدف و هدف خود را دنبال می کند یعنی بنگاه های اقتصادی و زنجیره ارزش با هدف رفع نیازهای جامعه شکل می گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: اگر سیاست‌های اقتصادی کشور منجر به انحصار نشدن چرخه‌های تولید شود، از تبانی جلوگیری می‌شود و محصولات موجود در بازار متنوع می‌شوند و به این ترتیب مصرف‌کنندگان در بازار آزاد می‌توانند محصولات خود را انتخاب کنند. از محصولات متنوع با طرح ها، مواد و برندهای مختلف.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.