افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

بوکسور نیوکمپ صاحب سبکی است. استایل سکسی نهایی بهاره افشاری در اکران روز ششم

  • کد خبر : 21677
بوکسور نیوکمپ صاحب سبکی است.  استایل سکسی نهایی بهاره افشاری در اکران روز ششم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز بهاره افشاری متولد 23 تیر 1363 در شاهرود بازیگر و کارگردان سینمای ایران است. وی فارغ التحصیل لیسانس نقاشی و دیپلم بازیگری است که ابتدا فعالیت هنری خود را با تدوین آثار آغاز کرد و سپس در عرصه بازیگری خوش درخشید و اکنون تجربه کارگردانی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز بهاره افشاری متولد 23 تیر 1363 در شاهرود بازیگر و کارگردان سینمای ایران است. وی فارغ التحصیل لیسانس نقاشی و دیپلم بازیگری است که ابتدا فعالیت هنری خود را با تدوین آثار آغاز کرد و سپس در عرصه بازیگری خوش درخشید و اکنون تجربه کارگردانی را دارد. بهاره افشاری بازیگری را از سال 1381 با بازی در فیلم ناف آغاز کرد و بعد در فیلم های رقص دلفین ها، روز ششم، گشت ارشاد 2، ازدواج در وقت اضافه، خیابان بیست و چهارم، شمال شهر، جنوب شهر، سریال جدید کمپ و … ایفای نقش کرد. البته خوب است بدانید که او با بازی در نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود شناخته شد و در ذهن مردم ماندگار شد، هرچند او این سریال را شکست خورده می داند و در کارنامه اش به آن اشاره نمی کند. بهاره افشاری علاوه بر بازیگری و کارگردانی، طراح صحنه و لباس نیز هست. جالب است بدانید که پدر این بازیگر یک تولید کننده لباس بود، به همین دلیل از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ علاقه داشت و همین علاقه او را به سمت طراحی لباس سوق داد. بهار افشاری استایل شخصی خودش را دارد و تا حدودی استایل ماکسیمال در انتخاب لباس به او کمک می کند.

فراموش نکنید که ماکسیمالیست ها بسیار جسورانه و با اعتماد به نفس لباس می پوشند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چند استایل جذاب بهاره افشاری آشنا شوید.

چشمه افشاری

بهاره افشاری در ششمین روز اکران فیلم، لباس حداکثری و متفاوت به تن کرده است.

همانطور که گفتیم بهاره افشاری یکی از نام های تقریبا آشنای سینما و تلویزیون ایران است که علاوه بر بازیگری و هنر کارگردانی، با طراحی های متفاوت لباس ها و لباس های جسورانه اش شناخته می شود. بهاره افشاری برای شرکت در اکران فیلم روز ششم کت و شلوار سبز رنگی را انتخاب کرد که می توان گفت به خودی خود در این مراسم جلب توجه کرد و این بازیگر را در مرکز توجه قرار داد. مانتو بلند و شلوار کیف همراه با صندل، استایل او را زیباتر و متفاوت تر از قبل کرده بود.

چشمه افشاری

چشمه افشاری

باز هم روز ششم و بهار افشاری با کت شلوغ

بهاره افشاری یکی از بازیگرانی است که برای استایل خود از استایل نهایی پیروی می کند، بنابراین پوشیدن مانتو با این شلوغی شاید برای استایل او کمی طبیعی باشد. زیرا همانطور که می دانید ماکسیمالیسم دقیقا برعکس مینیمالیسم است و به همین دلیل استایل ماکسیمال که معمولا در بین سلبریتی ها طرفدار دارد، بر ترکیب شلوغ و اغراق آمیز الگوها، رنگ ها و اکسسوری های متعدد در صنعت مد تاکید دارد. جالب است بدانید که در استایل ماکسیمال از رنگ های زیادی مانند کتی که در عکس های زیر می بینید استفاده می شود اما در استایل مینیمال از رنگ های پایه، خنثی و سرد استفاده می شود.

چشمه افشاری

چشمه افشاری

این بار سبک یاسی و درختی بهار افشاری

یکی از نکات مهم سبک بهاره افشاری توجه او به کدهای جلد است. به نظر شما یعنی چه؟ یعنی به خوبی می داند با توجه به هر موقعیتی چه سبکی را انتخاب کند. از سبک های اسپرت در موقعیت های غیر رسمی استفاده کنید و برای جلسات و مراسم نیمه رسمی و رسمی سبک های مناسب را انتخاب کنید. به تصاویر زیر نگاهی بیندازید، او برای شرکت در مراسم افتتاحیه فیلم روز ششم لباس یاسی زنانه به تن کرده و بسیار هوشمندانه رنگ مکمل را رنگ سفید انتخاب کرده است.

چشمه افشاری

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در سبک بهاره افشاری به چشم می خورد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.