افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

گره تلخ پیکان مقابل صنعت نفت/ عنایتی همچنان پشیمان است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 216756
گره تلخ پیکان مقابل صنعت نفت/ عنایتی همچنان پشیمان است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال پیکان و صنعت نفت در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. گل های پیکان در این دیدار را علی قربانی (32) و امیرحسین صدکی (45) و […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال پیکان و صنعت نفت در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

گل های پیکان در این دیدار را علی قربانی (32) و امیرحسین صدکی (45) و حسین شنانی (3) و عرفان گرهامی (4+90) برای صنعت نفت به ثمر رساندند.

ترکیب فلش

رضا عنایتی در این دیدار از افراد زیر استفاده کرد:

ایمان صادقی، ایمان اکبری، امیرحسین صدقی، علی اکبر رنجبر، محمدحسین فلاح (76- معین عباسیان)، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، سامان نریمان جهان، فرشید اسماعیلی (43- محمد ستاری)، حامد پاکدل (76- ابراهیم ابراهیم) صالحی) و علی قربانی (1+90- امیر شهیم).

ترکیب صنعت نفت

تیم صنعت نفت با هدایت سهراب بختیاری زاده بازیکنان زیر را به میدان فرستاد:

پیام پارسا، میثم تهی دست (62- فاخر تهامی)، فیاض میردورقی، عرفان قهرمان، فرشاد محمدی مهر، امیر پناهی (46- طالب ریکانی)، حسین سنگرگیر، محمدصادق بارانی، مهدی. حنفی (30- مصطفی احمدی (2+90- یوسف کی شمس))، ساسان حسینی (46- علی یوسف)، حسین شنانی.

نیمه اول

تیم پیکان با 13 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر و صنعت نفت با 11 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند و هر دو تیم برای جدایی از انتهای جدول به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که شاگردان صنعت نفت موفق شدند با یک گل زودهنگام از میزبان خود پیش بیفتند. در دقیقه 3 شوت بلند صنعت نفت به داخل محوطه جریمه توسط دروازه بان این تیم دفع شد و توپ پشت محوطه جریمه به «حسین شنانی» رسید که با ضربه ای دقیق دروازه ایمان صادقی را باز کرد و گلزنی شد. . بازی اول باید به نفع زرپوشان بهبود یابد.

تیم پیکان که در نیمه اول نمی خواست به رختکن بازنده برود حملات خود را آغاز کرد. در دقیقه 32 سامان نریمان جهان از سمت راست حرکت کرد و با یک پاس بلند توپ را به داخل محوطه فرستاد و علی قربانی با پای راست توانست دروازه صنعت نفت را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه 39 محمد آژیر از تیم پیکان به دلیل تکل از پشت و خطای شدید روی پای بازیکن صنعت نفت توسط داور با کارت قرمز مستقیم جریمه شد.

امیرحسین صدخی در لحظات جانسوز نیمه اول این دیدار موفق شد با پاس گل علی قربانی گل دوم پیکان را به ثمر برساند.

نیمه اول این دیدار با برتری پیکان 2-1 به پایان رسید.

نیمه دوم

صنعت نفت در ابتدای نیمه دوم تلاش کرد تا با بهره گیری از 10 بازیکن پیکان، توپ و میدان را در اختیار بگیرد و بتواند نتیجه بازی را به دست آورد اما کم دقتی بازیکنان این تیم مانع از این کار شد. . امتیاز گرفتن.

در دقیقه 5+90 در نهایت تلاش صنعت نفت به ثمر نشست و عرفان گرمی موفق شد گل تساوی صنعت نفت را به ثمر برساند.

این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. پیکان با این تساوی 14 امتیازی شد و در رده سیزدهم باقی ماند و صنعت نفت با 12 امتیاز در رده پانزدهم باقی مانده و در منطقه افت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.