افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

شاه محمدی: بازیکنان جدید باید مقابل ذوب آهن بازی کنند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 216643
شاه محمدی: بازیکنان جدید باید مقابل ذوب آهن بازی کنند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیسی ها مثل ذوب آهن باشند قطعا با دست پر از اصفهان برمی گردند. جمشید شاه محمدی در گفت وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس با شکست تراکتورلا در هفته […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیسی ها مثل ذوب آهن باشند قطعا با دست پر از اصفهان برمی گردند.

جمشید شاه محمدی در گفت وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس با شکست تراکتورلا در هفته گذشته انسجام بیشتری پیدا کرده اند. اگر بازیکنان مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن عملکرد خود را نشان دهند و اگر قدرتمند باشند، قطعا ذوب آهن را در اصفهان شکست خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه کادرفنی باید در نیم فصل از تمام امکانات خود استفاده کند، گفت: بازیکنان خارجی و جذب شده باید در نیم فصل به مصاف ذوب آهن بروند. زمانی که یک مربی جدید هدایت یک تیم را بر عهده می گیرد، باید تغییراتی در تیم ایجاد کند و با ترکیب و بازیکنان جدید به مصاف حریفان خود برود. عیسی آل کثیر شرایط و انگیزه خوبی برای بازی دارد و فریم فوروارد است اما پرسپولیس همچنان به یک مهاجم دیگر نیاز دارد. ضمن اینکه علیرضا بیرانوند یک بازیکن ملی پوش است و باید دروازه بانی در حد و اندازه او در پرسپولیس باشد.

*دفاع راست و چپ به اندازه پرسپولیس نیست.

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه دفاع راست و چپ پرسپولیس آنقدرها خوب یا درخشان نیست، یادآور شد: باشگاه پرسپولیس عبدالکریم حسن را در دفاع چپ به خدمت گرفت و در سمت راست هم باید بازیکن باکیفیتی به خدمت بگیرد. اگر پیشکسوتی از تیم محبوبش انتقاد می کند به این دلیل است که کادرفنی کار خود را به خوبی انجام می دهد و بازیکنان در این تیم بزرگ رشد می کنند. علاوه بر این، کارشناسان باید انتقاد سازنده داشته باشند تا اعضای تیم بتوانند پیشرفت کنند.

این پیشکسوت فوتبال افزود: اگر در تیمی رقابت وجود نداشته باشد و بازیکنان به فیکس بودن آنها اعتماد داشته باشند، آنقدرها هم برای پیشرفت تلاش نمی کنند. وقتی میلیاردها پول به دست می‌آورند باید هر چیزی را که از باشگاه می‌گیرند امتحان کنند. به هر حال باید بهترین پول را به فوتبالیست بدهند چون تمام زندگی و هستی خود را داده اند اما برای شادی مردم باید در زمین بدوند.

*هیچ بازیکنی نباید حاشیه امنیت داشته باشد.

شاه محمدی در پاسخ به این سوال که دلیل افت کیفیت فنی بازیکنان چیست، ادامه داد: برخی از بازیکنان فکر می کنند در هر مسابقه بازی می کنند اما یک بازیکن برای انجام یک بازی ثابت نباید حاشیه ایمنی داشته باشد. و اگر کسی بد بازی کند بازیکن تعویضی جای او را می گیرد این موضوع باعث می شود نیمکت ها انگیزه خود را از دست ندهند. به این ترتیب، اگر یک بازیکن عملکرد خوبی داشته باشد، در یازده ابتدایی قرار می گیرد.

این کارشناس فوتبال درباره فعالیت های ثانویه فراوان در باشگاه های استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیچکس نمی تواند استقلال و پرسپولیس را تخریب کند، چرا که تقصیر خودشان است و از درون باشگاه کتک می خورند. مدیریت باشگاه بازیکنان خوب خود را به تیم های دیگر منتقل کرده و اکنون به دنبال فردی است. پرسپولیس و استقلال در ایران میلیون ها هوادار دارند و اگر بازی های خودشان را ببرند، دل میلیون ها هوادار شاد می شود. در نتیجه مسئولان بهتر است برای شاد کردن مردم پول خرج کنند. چگونه برای دریافت رونالدو پول زیادی خرج می کنند، اما پولی ندارند که مردم را خوشحال کنند!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)