افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

خسارت 14 میلیاردی سیل به زیرساخت های سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 216614
خسارت 14 میلیاردی سیل به زیرساخت های سیستان و بلوچستان

مجید محبی در گفتگو با خبرنگار بازار وی بیان کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از ابتدای هفته و بارندگی های اخیر و جاری شدن سیلاب در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، بر اساس برآورد اولیه 14 میلیارد ریال خسارت وارد شده است. به زیرساخت های منطقه مدیرکل دفتر مدیریت […]

مجید محبی در گفتگو با خبرنگار بازار وی بیان کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از ابتدای هفته و بارندگی های اخیر و جاری شدن سیلاب در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، بر اساس برآورد اولیه 14 میلیارد ریال خسارت وارد شده است. به زیرساخت های منطقه

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بیشترین خسارت در جاده ها و بخش کشاورزی رخ داده است، افزود: تاکنون چندین پل تخریب شده و به مسیرهای مواصلاتی آسیب وارد شده است. اما با تلاش راهداران و تیم های امدادی، هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی اصلی استان باز است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از راه های روستایی به دلیل بالا آمدن رودخانه ها مسدود است، گفت: با توجه به پیش بینی فعالیت سامانه بارشی جدید از بعدازظهر امروز در جنوب استان و صدور اخطار قرمز هواشناسی، تمامی تیم های امدادی در حال حاضر آماده باش هستند. و اکیدا به مردم توصیه می کنیم از تردد غیرضروری در جاده ها خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: از امشب تا بامداد جمعه 18 تا 20 اسفندماه در شهرهای دشتیاری، چابهار، کنارک، قصرقند، نیکشهر، سرباز، راسک بارش شدید باران و رعد و برق خواهد بود. ، مهرستان جنوبی، سراوان، سیب و سوران و احتمال تگرگ و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

محسن حیدری گفت: پرهیز از سکونت و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها هنگام بارندگی و حفاظت از محصولات کشاورزی، احتیاط در تردد دریایی و مدیریت سدها و اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش خسارات احتمالی توصیه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.