افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

این کت ها شما را چاق تر نشان می دهند. با توجه به فرم اندام و استایل خود یک کت انتخاب کنید

  • کد خبر : 21653
این کت ها شما را چاق تر نشان می دهند.  با توجه به فرم اندام و استایل خود یک کت انتخاب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز انتخاب مانتو یکی از سخت ترین قسمت های شیک پوشی برای خانم های ایرانی است. اما بهتر است بدانید انتخاب مانتو مناسب برای اندام یکی از بهترین راه حل هاست، در این روش باید با انواع فرم بدن آشنا باشید و نکاتی را بدانید که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز انتخاب مانتو یکی از سخت ترین قسمت های شیک پوشی برای خانم های ایرانی است. اما بهتر است بدانید انتخاب مانتو مناسب برای اندام یکی از بهترین راه حل هاست، در این روش باید با انواع فرم بدن آشنا باشید و نکاتی را بدانید که شما را شبیه به مدل می کند. اگر شما جزو افراد چاق هستید که همیشه برای مدل پالتو خود با چالش هایی روبرو هستید، دیگر نگران نباشید زیرا با برخی از ترفندهای انتخاب مانتو برای افراد چاق آشنا خواهید شد. اگرچه در یک دسته بندی کلی، همه افراد سایز بزرگ با فرم های مختلف بدن به عنوان چاق برچسب خورده می شوند، اما در انتخاب مدل کت برای چربی، تجمع چربی در کجای بدن بیشتر به چشم می خورد یا به عبارتی فرم بدن فرد است. مردم بسیار مهم است به عنوان مثال افرادی که فرم اندام سیبی دارند بهتر است مانتوهای صاف و روان انتخاب کنند در حالی که برای فرم بدن مثلثی معکوس مانتوهای بغل کمری جذابیت بیشتری دارند. البته فراموش نکنید که انواع مانتوهایی مانند مانتو عروسکی با مانتو جلویی برای افراد دارای اضافه وزن مناسب نیست.

بنابراین قبل از انتخاب مانتو، بهتر است مزایا و معایب استایل اندام خود را بشناسید تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع مانتوهای مناسب برای استایل و اندام خود آشنا شوید.

شنل برای افراد چاق

از پوشیدن کت های برش خورده برای ظاهر مناسب خودداری کنید

اگر جزو افرادی هستید که اندام درشتی دارید، به عنوان اولین نکته خوب است بدانید که از پوشیدن مانتوهایی که برش، جیب، پلیسه، پیله یا اکسسوری روی سینه دارند، خودداری کنید، زیرا این مانتوها باعث می شوند چاق تر از تو آنها نشان خواهند داد که شما چیست. پس همانطور که در قسمت قبل گفتیم اگر اندامی سیبی شکل دارید بهتر است کت های صاف و گشاد را انتخاب کنید تا بالاتنه کمتر حجیم به نظر برسد. جالب است بدانید این مدل مانتوها حتی به پوشاندن عیوب اندام شما نیز کمک می کنند.

شنل برای افراد چاق

شنل برای افراد چاق

کت عروسک نپوشید؛ از کت های چین دار خودداری کنید

یکی دیگر از مزایا و معایب افراد دارای انحنا برای انتخاب مانتو این است که باید از مانتوهای چینی یا عروسی دوری کنند زیرا این مانتوها به دلیل طرح لایه ای شان شما را چاقتر از آنچه هستید نشان می دهند. فراموش نکنید که مانتوهای عروسکی برای افرادی با اندام باریک و کشیده مناسب است. مانتو عروسکی از آن دسته مانتوهایی است که نه تنها عیوب اندام شما را نمی پوشاند بلکه بیشتر از قبل نشان می دهد، پس اگر به مانتوهای متناسب با اندامتان علاقه ندارید سعی کنید کت های معمولی و خنثی را انتخاب کنید تا جلوه کمی داشته باشد. در ظاهر شما دیده نشدن شما

شنل برای افراد چاق

مانتو برای افراد چاق

شنل نپوشید؛ افراد غیررسمی باید در انتخاب مانتو توجه بیشتری داشته باشند.

یکی از ویژگی های استایل کژوال پوشیدن مانتوهای گشاد و سایز بزرگ است که می توان گفت تا حدودی افراد را چاق تر نشان می دهد. در نتیجه، پوشندگان غیررسمی باید در انتخاب مانتو برای خود دقت بیشتری داشته باشند. جالب است بدانید کت هایی که جلو بسته می شوند بالاتنه شما را پرتر نشان می دهند، البته اگر مشکلی از ناحیه شانه و بازوها ندارید و فقط شکم و پهلو بزرگ دارید می توانید این کت را بپوشید زیرا تا حدودی ایرادات بدنش را می پوشاند.

مانتو برای افراد چاق

مانتو برای افراد چاق

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.