افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

در تابستان، زمان پوشیدن کت فسفری فرا رسیده است. با مسابقات جدید و جذاب سال آشنا شوید

  • کد خبر : 21636
در تابستان، زمان پوشیدن کت فسفری فرا رسیده است.  با مسابقات جدید و جذاب سال آشنا شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با فرا رسیدن فصل تابستان و تغییر فصل، لباس ها نیز تغییر می کند و جالب است بدانید که اکثر اوقات لباس ها در فصل تابستان رنگارنگ می شوند. حال اگر از جمله افرادی هستید که به ترکیب رنگ های فسفری اهمیت می دهید و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با فرا رسیدن فصل تابستان و تغییر فصل، لباس ها نیز تغییر می کند و جالب است بدانید که اکثر اوقات لباس ها در فصل تابستان رنگارنگ می شوند. حال اگر از جمله افرادی هستید که به ترکیب رنگ های فسفری اهمیت می دهید و به استایل خود بسیار اهمیت می دهید; به جای نگرانی، فقط ما را تا پایان این مقاله دنبال کنید. مانتو فسفری یکی از مانتوهای جذاب تابستانی است که می تواند به استایل شما روح و انرژی ببخشد. رنگ فسفری انواع و دسته بندی های زیادی دارد که انتخاب شما را آسان می کند و برای شما ناجی است. مثلا می توانید به جای مانتو نارنجی فسفری یک مانتو سبز فسفری انتخاب کنید یا برعکس، این بستگی به سلیقه و استایل شما دارد. البته فراموش نکنید که معمولا از رنگ های فسفری برای لباس های کژوال و اسپرت استفاده می شود، بنابراین اگر بیشتر اوقات لباس های کلاسیک یا رسمی می پوشید، مانتوهای فسفری برای شما چندان کاربردی نخواهند داشت و پیشنهاد ما این است که این لباس ها را انتخاب کنید. آنهایی که فسفری هستند تجهیزات جانبی.

البته اصول ترکیب فقط مربوط به انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ در سبک نیست. و نکات دیگری نیز وجود دارد که برای ایجاد یک استایل شیک و زیبا باید رعایت شود. برای آشنایی بیشتر با مدل های مانتو فسفری تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

گوشته فسفری

تابستان پرتقال فسفری 1402 را فراموش نکنید. جذاب و پرانرژی باشید.

در بین تمام رنگ های فسفری، نارنجی چیز دیگری است، این رنگ سرشار از انرژی و شور است. پس شما آدم جسوری هستید و از پوشیدن آن رنگ ها نمی ترسید، پیشنهاد ما برای شما در تابستان امسال مانتو نارنجی فسفری است. ست کردن رنگ مانتو یکی از سخت ترین و البته شیرین ترین و در عین حال ساده ترین کارهایی است که هر خانم ایرانی باید در آن متخصص باشد. به نظر شما چه رنگ هایی را می توانید با کت نارنجی خود ترکیب کنید؟ پیشنهاد ما به شما برای تکمیل این مدل شلوار و شال کرم; آبی یا سبز است. با ترکیب این رنگ ها با آبی می توانید استایل تابستانی بی نظیری را تجربه کنید.

گوشته فسفری

گوشته فسفری

چه رنگ هایی را می توان با کت سبز فسفری ترکیب کرد؟

سبز فسفری یکی از رنگ هایی است که استایل را زنده می کند، همانطور که سبزی درختان طبیعت را زنده می کند. جالب است بدانید رنگ سبز دو بار به عنوان رنگ سال انتخاب شده است، یک بار در سال 2013 و بار دیگر در سال 2017، این رنگ از آن دسته رنگ هایی است که افراد زیادی آن را دوست دارند و از طیف های مختلف آن استفاده می کنند. حتی می توانید علاوه بر رنگ های دیگر از سایه های سبز دیگر نیز برای ست کردن کت فسفری خود استفاده کنید و در نهایت ظاهری تک رنگ داشته باشید. البته فراموش نکنید که رنگ های سفید، آبی و نارنجی نیز به خوبی با این رنگ ست می شوند.

گوشته فسفری

گوشته فسفری

از مانتو سرخابی فسفری برای استایل عروسکی و دخترانه استفاده کنید.

سرخابی فسفری یکی از فانتزی ترین رنگ های سال است و جالب است بدانید که برای داشتن استایل عروسکی و فانتزی می توانید علاوه بر مانتو از اکسسوری های این رنگ استفاده کنید. البته بهتر است از رنگ های کرم، آبی، صورتی یا خاکی برای هماهنگی با لایه سرخابی استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید استایلی شیک و در عین حال جذاب و چشم‌گیر داشته باشید، بهتر است با زارا زارا برای درست کردن کت خود کمک کنید، زیرا این رنگ مانند سرخابی فسفری یکی از ترندهای سال به حساب می‌آید. .

گوشته فسفری

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.