افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

آیا نسبت به بهم ریختگی کمد نافرمانی هستید؟ لباس راحت پیدا نمی کنید؟ با این ترفندها به گونه ای سازماندهی می شود که به چشم نمی آید

  • کد خبر : 21624
آیا نسبت به بهم ریختگی کمد نافرمانی هستید؟  لباس راحت پیدا نمی کنید؟  با این ترفندها به گونه ای سازماندهی می شود که به چشم نمی آید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– کمد هر خانه برای خودش انباری مخفی است; این کابین های چوبی متناسب با انواع اشیا و لباس هاست و گاهی حتی بیشتر از ظرفیتشان عملکرد خود را نشان می دهند که واقعا جای تقدیر دارد و باید از آنها تشکر کرد! اما گاهی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– کمد هر خانه برای خودش انباری مخفی است; این کابین های چوبی متناسب با انواع اشیا و لباس هاست و گاهی حتی بیشتر از ظرفیتشان عملکرد خود را نشان می دهند که واقعا جای تقدیر دارد و باید از آنها تشکر کرد! اما گاهی از شما تشکر نمی کنیم چون با تمام وجود به این بیچاره ها ضربه می زنیم و اگر خیلی عصبانی هستیم چند مشت هم به سمت آنها می زنیم، اما دقیقا چه زمانی این اتفاق می افتد؟ وقتی قرار مهمی دارید یا به هر دلیلی می خواهید خانه را ترک کنید، در کمد به دنبال لباس می گردید، اما نتیجه چیست؟ متأسفانه شما نمی توانید لباس مورد نظر خود را پیدا کنید!

به ساعت نگاه میکنی انگار عقربه هایش دو ماراتن دویده و وقتی میفهمی دیر اومدی دهن تو پیچ میدن و اینبار بیشتر به کمد حمله میکنی و دیگه خرابش نمیکنی. ، وقتی بهم میزنی همه چیزها رو میریزی تو کمد و اگه خوش شانس باشی لباست پیدا میشه و اگه نه باید یکی دیگه انتخاب کنی و همیشه بیرون هستید، فکر می کنید وقتی به خانه می رسید، باید لباس های زیادی را که به هم ریخته اید درست کنید و به خودتان استرس وارد کنید، بستگی به خود شما دارد، اما استرس نداشته باشید زیرا من قرار است آموزش بدهم شما چند ترفند برای حل این مشکل ریشه ای دارید و زمان آماده شدن و انتخاب لباس برای بیرون رفتن را تلف نخواهید کرد، پس به سراغ این ترفندها بیایید که در عین حال آسان هستند و من در مورد کاربرد آن به شما خواهم گفت.

کمد را با توجه به استفاده از لباس مرتب کنید.

لباس هایی را که هر روز نمی پوشید و فقط برای چند موقعیت خاص می پوشید یا کفش هایی که هر روز نمی پوشید و به نوعی خاص هستند را در پشت کمد خود قرار دهید و قسمت های جلو را با گشاد قرار دهید. شلوار استفاده کنید، کت های استفاده را کامل کنید، لباس های راحت و گرم و روسری و شال هایی که معمولا می پوشید.

کاماد 741

نحوه تعمیر کشو

برای اینکه از فضای کشوها به صورت کاربردی و کاربردی استفاده کنید، توصیه می کنیم هر کشو را برای گروهی از لباس ها قرار دهید، مثلا کشو اول برای لباس زیر و تی شرت، کشو دوم برای لباس زیر و … کشوی سوم برای جوراب هایتان در نظر بگیرید، وقتی همه چیز به این شکل دقیق باشد، در زمان مناسب به جای مناسب آن لباس ها می روید و در کمدتان شلوغی وجود ندارد و برای داشتن فضای بیشتر، می توانید فشرده سازی کنید و لباس ها را رول کنید.در کشوها قرار دهید.

کمد لباس 7844

چگونه روسری را درست کنیم

یکی از عواملی که باعث شلوغی و شلوغی در کمد شما می شود، نداشتن جای مشخص برای شال و روسری است که با توجه به اینکه معمولاً در کمد هر خانمی تعداد آن ها زیاد است، اگر جایی برای آن ها تعیین نکنید. کمد آن به هم ریخته خواهد بود برای نظم دادن به شال و روسری می توانید از آویزهای حلقه ای مخصوص استفاده کنید که علاوه بر نظم بخشیدن به کمد شما باعث می شود شال و روسری نیازی به اتو شدن نداشته باشد و همیشه آماده پوشیدن است.

کمد لباس 78

به فصلی که در آن هستید دقت کنید

از آنجایی که لباس هایی که می پوشیم مطابق با فصلی است که در آن هستیم، لباس هایی را که تا زمان تغییر فصل به آن نیازی ندارید، در کیف های زیپی موجود در بازار قرار دهید و زیر تخت یا قسمتی از کمد قرار دهید. دیده نمی شود

تخت 140

برای مرتب کردن کمد خود از سبد استفاده کنید

گاهی اوقات حجم لباس ها خیلی زیاد است و کمد فضای کافی برای آنها ندارد و از طرفی نیاز دارید که همه آنها در دسترس باشند، همچنین گاهی اوقات می توانید از سبدهایی استفاده کنید که از مواد مختلفی ساخته شده اند. بازارهایی مانند حصیری، چوبی و پلاستیکی در دسترس هستند و با کمک آنها می توانید از شلوغی و به هم ریختگی کمد جلوگیری کنید.

تخت 102

برای یادگیری و اجرای ترفندهای تمیز کردن بیشتر، صفحه ترفندهای تمیز کردن ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.