افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

سانحه دریایی در نزدیکی سواحل بندر حدیده یمن – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 216234
سانحه دریایی در نزدیکی سواحل بندر حدیده یمن – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شرکت امنیت دریایی کهربا متعلق به انگلستان با انتشار بیانیه ای از وقوع یک حادثه در 50 مایل دریایی از سواحل بندر خبر داد. حدیده ما آن را در یمن دریافت کردیم. گزارش‌های تکمیلی نشان می‌دهد که این حادثه مربوط به یک کشتی باری فله یونانی است […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شرکت امنیت دریایی کهربا متعلق به انگلستان با انتشار بیانیه ای از وقوع یک حادثه در 50 مایل دریایی از سواحل بندر خبر داد. حدیده ما آن را در یمن دریافت کردیم.

گزارش‌های تکمیلی نشان می‌دهد که این حادثه مربوط به یک کشتی باری فله یونانی است که با پرچم جزایر مارشال در حال اصابت موشک به آب‌ها در 63 مایلی غرب بود. حدیده نزدیک این کشتی فرود آمد.

گفته می شود یک موشک در نزدیکی یک کشتی یونانی فرود آمده است. همزمان یک دستگاه تانکر مواد شیمیایی متعلق به امارات متحده عربی حدود سه کیلومتر دورتر می شد.

هنوز کسی رسما مسئولیت پرتاب این موشک را بر عهده نگرفته است، اما زودتر خبرگزاری رویترز به نقل از محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله اعلام کرد که عملیات دریای سرخ تنها زمانی متوقف می شود که تجاوزات اسرائیل به غزه پایان یابد. سخنگوی انصارالله خاطرنشان کرد: اگر تجاوزات اسرائیل به غزه متوقف شود و کمک‌های بشردوستانه وارد غزه شود، ما نیز در ارزیابی خود از وضعیت تجدید نظر خواهیم کرد.

عزیز رشید کارشناس مسائل نظامی و راهبردی یمن مدعی شده است که نیروهای مسلح یمن در عملیات دریایی خود علیه ناوهای آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی از سلاح های منحصر به فرد و متنوع استفاده کردند. هستند. این نیروها تجهیزات لازم برای نظارت و تعقیب اهداف استراتژیک در دریای سرخ و عرب را در اختیار دارند.

وی گفت: اتاق عملیات نیروهای مسلح یمن این اقدامات را هوشمندانه و حرفه ای مدیریت می کند. یمن هر چقدر هم که تحت فشار و تهدید باشد، هرگز از حمایت از ملت فلسطین دست نخواهد کشید.

رشید تاکید کرد: رهبران و مردم یمن تصمیم خود را در این زمینه گرفته اند. هستند و هر هفته شاهد راهپیمایی میلیونی در حمایت از این تصمیم در سراسر یمن هستیم. کشور یمن از طریق فشار در تنگه باب با فشار آمریکا مواجه است عزادار من پاسخ خواهم داد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.