افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مسی به 500 میلیون فالوور رسید، اما همچنان از رونالدو عقب است

  • کد خبر : 215969
مسی به 500 میلیون فالوور رسید، اما همچنان از رونالدو عقب است

به گزارش بازار، لیونل مسی با عبور از 500 میلیون فالوور خود را به عنوان یکی از پادشاهان اینستاگرام معرفی کرده است، اما همچنان با بزرگترین رقیب خود در مستطیل سبز فاصله دارد. نماد آرژانتینی اخیرا به تعداد باورنکردنی 500 میلیون دنبال کننده رسیده است. یک عدد شگفت انگیز اما رقیب پرتغالی آن با 622 […]

به گزارش بازار، لیونل مسی با عبور از 500 میلیون فالوور خود را به عنوان یکی از پادشاهان اینستاگرام معرفی کرده است، اما همچنان با بزرگترین رقیب خود در مستطیل سبز فاصله دارد.

نماد آرژانتینی اخیرا به تعداد باورنکردنی 500 میلیون دنبال کننده رسیده است. یک عدد شگفت انگیز اما رقیب پرتغالی آن با 622 میلیون بیننده به این رقم می بالد. در مجموع می توان این را نیز بخشی از تاریخچه این دو در داخل و خارج از زمین دانست.

برنده 8 توپ طلا که همچنان در زمین بازی تاریخ سازی می کند، با رسیدن به 500 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود، به نقطه عطف دیگری در خارج از زمین رسید. او تنها دومین نفر روی کره زمین است که به این شاهکار دست یافته است.

رقیب همیشگی رونالدو اولین نفری بود که به این رقم رسید. در حال حاضر اسطوره پرتغالی با فاصله قابل توجهی در صدر جدول قرار دارد و 623 میلیون دنبال کننده دارد. سلنا گومز، موسیقی‌دان و هنرپیشه مشهور با 429 میلیون نفر در رتبه سوم قرار دارد و کایلی جنر 400 میلیون دنبال کننده دارد. دواین «راک» جانسون ستاره سینمای هالیوود با 397 میلیون دنبال کننده در رتبه بعدی این فهرست قرار دارد.

طبق گزارش اسپورتیکو، مسی اکنون توسط 20 درصد از 2.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه اینستاگرام دنبال می شود که رقم قابل توجهی است. او از مجموع همه بازیکنان فعلی NFL پیروان بیشتری دارد و در مجموع 154 تیم را در پنج لیگ اصلی ورزشی در ایالات متحده رهبری می کند.

پایگاه هواداران مسی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 با آرژانتین منفجر شد، در حالی که او اکنون پس از انتقال به ایالات متحده و پیوستن به تیم MLS اینترمیامی، منبع جدیدی از هواداران دارد. طرفداران او عمدتا مرد هستند (72%). جالب اینجاست که اکثر فالوورهای او برزیلی هستند! 12 درصد از برزیلی ها از رقیب سنتی آرژانتین، مسی پیروی می کنند. او محبوب ترین فرد در برزیل است! پس از آنها هند (8.1%)، آرژانتین (6.5%) و ایالات متحده (6.2%) قرار دارند.

در بین فوتبالیست ها، رونالدو با بیشترین فالوور پیشتاز است. مسی در جایگاه دوم قرار دارد و پس از این دو، نیمار با 219 میلیون دنبال کننده سوم است. کیلیان امباپه با 112 میلیون دنبال کننده در جایگاه چهارم قرار دارد. شاید حضور آن در مادرید به رشد مخاطبانش کمک کند. دیوید بکهام تنها بازیکن بازنشسته در لیست محبوب ترین ها با 87 میلیون دنبال کننده است که پس از این چهار نفر قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.