افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

استقلال با گل ولزی در صدر جدول رده بندی قرار می گیرد

  • کد خبر : 215896
استقلال با گل ولزی در صدر جدول رده بندی قرار می گیرد

تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در مهمترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 17:15 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند. تک گل این دیدار را چشمی در دقیقه 36 با شوتی زیبا از پشت محوطه به ثمر رساند تا پایتخت نشینان با کسب 39 امتیاز جایگاه خود را […]

تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در مهمترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 17:15 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

تک گل این دیدار را چشمی در دقیقه 36 با شوتی زیبا از پشت محوطه به ثمر رساند تا پایتخت نشینان با کسب 39 امتیاز جایگاه خود را در بالای جدول محکم کنند. این گل شباهت زیبایی به گل چشمی در دیدار مقابل ولز در جام جهانی 2022 داشت.

شاگردان مورائیس در ادامه نتایج ضعیف خود در هفته های اخیر، چهارمین شکست متوالی خود در لیگ و ششمین شکست متوالی خود را در چند بازی اخیر متحمل شدند تا زردپوشان اصفهانی همچنان در بحران باقی بماند.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی (4+90 – محمدحسین مرادمند)، آرش رضاوند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور (77 – مهرداد بلامحمدی)، گوستاوو. آرمان رمضانی) و جلال الدین مشاریپوف (77 – امید حمیدی فر).

تیم سپاهان: پیام نزاد، رضا اسدی (76 – کاوه رضایی)، برایان دابو، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (46 – آریا یوسفی)، میلاد زکی پور (76 – عیسی عباس)، امید نورافکن، محمد دانشگر، شهریار مغانلو، محمدجواد. حسین نژاد (46 – علی اصغر عربی) و سیاوش یزدانی.

داور: پیام حیدری

نیمه اول

دقیقه 4: آرمین سهرابیان قصد داشت توپ را به درون جمعیت محوطه جریمه بفرستد که توپ به دست این بازیکن برخورد کرد اما داور برخلاف سپاهانی ها اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 12: در آن سوی زمین برخورد سیاوش یزدانی با بلانکو باعث شد آبی ها درخواست پنالتی کنند اما این بار حیدری اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه 18: ضربه ایستگاهی رامین رضاییان که حسینی با واکنشی نه چندان تند و با کف دست به کرنر فرستاد.

دقیقه 36: شوت دیدنی روزبه چشمی از محوطه جریمه، قوس دروازه را فرو ریخت تا به طرز شگفت انگیزی اولین گل استقلال در این بازی را به ثمر برساند.

دقیقه 40: داور در دو صحنه مختلف به ایمان سلیمی و سیاوش یزدانی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 43: شهریار مغانلو پاس عمقی حسین نژاد را به سمت دروازه استقلال فرستاد که توپ این بازیکن با برخورد به تیرک دروازه متاسفانه برگشت داده شد.

نیمه دوم

دقیقه 56: داور علی اصغر عربی مهاجم تیم فوتبال سپاهان را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 62: علی اصغر عربی با سیدحسین حسینی تک به تک شد و ضربه این بازیکن به بدن دروازه بان استقلال برخورد کرد.

دقیقه 64: گوستاوو بلانکو بازیکن اخطار این دیدار لقب گرفت.

دقیقه 67: یک موقعیت عالی برای استقلال با بی دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 73: سردرگمی مدافعان استقلال باعث شد توپ در داخل محوطه با موقعیتی عالی به ماشاریپوف برسد اما این بازیکن با بی دقتی توپ را به بیرون زد.

دقیقه 75: ضربه آریا یوسفی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 3+90: نام امید حمیدی فر در اخطار به بازیکنان مسابقه ثبت شد./تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.