افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

مهمترین اقدامات بانک صادرات ایران برای تکمیل زنجیره خدمات دولت الکترونیک

  • کد خبر : 215831
مهمترین اقدامات بانک صادرات ایران برای تکمیل زنجیره خدمات دولت الکترونیک

به گزارش بازار به نقل از بانک صادرات ایران، معاونت برنامه ریزی و برنامه ریزی بانک صادرات ایران طی دو سال پایانی دولت سیزدهم با تدوین و بررسی ارکان راهبردی این بانک و ابلاغ آن به شعب، تلاش کرد تا تبیین جایگاه بانک و وضعیت مطلوب آن در اجرا، چرخه بهره وری، مدیریت و بهبود […]

به گزارش بازار به نقل از بانک صادرات ایران، معاونت برنامه ریزی و برنامه ریزی بانک صادرات ایران طی دو سال پایانی دولت سیزدهم با تدوین و بررسی ارکان راهبردی این بانک و ابلاغ آن به شعب، تلاش کرد تا تبیین جایگاه بانک و وضعیت مطلوب آن در اجرا، چرخه بهره وری، مدیریت و بهبود در بانک که از جمله آنها می توان به تلاش برای تدوین استراتژی موثر در بخش پایانه های فروش و رسیدگی به گیرندگان آن اشاره کرد. با هدف بهبود و ارتقای عملکرد بانک در تعامل با ذینفعان و رفع مشکلات صنفی.

در این مدت در طرح و برنامه پیوست بانک صادرات ایران، طرح تداوم کسب و کار بانک (RECOVERY PLAN) و طراحی و استقرار سامانه BSC برای تامین بازار با نتایج تحقیقات مورد توجه قرار گرفت و در حال توسعه در زمینه فن آوری برتر و تحقق بهره وری و بهبود مدیریت در بانک.

همچنین طراحی محصولاتی مانند تجارت جاری طلایی، سپاس سپهر، جاری طلایی 2 و سناتور ویژه بازرگانی از دیگر اقدامات این اداره کل برای افزایش جذب سپرده و بازپرداخت وام قرض الحسنه در راستای ارتقای تعامل با ذینفعان است. و مشتریان

معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران، تدوین طرح وصول زودهنگام اقساط برای احیای ظرفیت تولیدی بدهکاران، طرح جایگزینی برای دریافت سپرده نقدی در پرداخت تسهیلات، طراحی بسته های ویژه زنجیره تامین در صنایع مختلف. از جمله داروسازی، مسکن جمعی، مواد غذایی، پتروشیمی و خودرو، طراحی بسته قرض الحسنه قرض الحسنه جامعه اهل تسنن، تسویه، اتوبیار، تیمچه طرح حمایت از کسب و کار و سازمان توسعه و عمران را بر عهده داشته است. تیم پشتیبانی عملیاتی، طراحی ماشین حساب تسهیلات مبتنی بر وب، صرفه جویی مالی از هزینه-فایده بانکداری. محصولات و خدمات و مشتریان و بررسی سند نقشه راه تحول دیجیتال با تعریف 45 پروژه در 12 کلان پروژه از دیگر اقدامات راهبردی این معاونت در دو سال اخیر بوده است.

همچنین مدیریت پروژه سیستم مدیریت متمرکز خدمات ارزش افزوده، طراحی و راه اندازی بانک دیجیتال سپهر با نام اسپینو، راه اندازی مرکز خدمات غیرشخصی، طراحی و پیاده سازی سامانه خدمات بانکی باز، همکاری در طراحی و راه اندازی پلتفرم تامین مالی زنجیره ای SCF، بهینه سازی و بهبود تجربه کاربری در اپلیکیشن ها و سامانه شمس و نظام مندی راستی آزمایی آدرس مشتریان، این اداره کل بانک صادرات ایران در طول دولت سیزدهم اقداماتی را برای تکمیل زنجیره انجام داده است. خدمات دولت الکترونیک و بهبود و ارتقای تعامل با ذینفعان بانک.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.