افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

وقتی 10 سال در تیم ملی پوست کنده نشده، یک سال هم نمی شود!

  • کد خبر : 215811
وقتی 10 سال در تیم ملی پوست کنده نشده، یک سال هم نمی شود!

مربی تیم فوتبال کشورمان گفت: مربیان قبلی 10 سال در تیم ملی حضور داشتند اما وقتی در دوران تصدی شان تغییری در پوستشان ایجاد نشد حتی در یک سال هم نمی شود این کار را کرد. رحمان رضایی پیش از دیدار تیم های استقلال و سپاهان گفت: امیدوارم نتیجه لیگ برتر خوب باشد […]



مربی تیم فوتبال کشورمان گفت: مربیان قبلی 10 سال در تیم ملی حضور داشتند اما وقتی در دوران تصدی شان تغییری در پوستشان ایجاد نشد حتی در یک سال هم نمی شود این کار را کرد.






رضایی: وقتی 10 سال در تیم ملی پوست اندازی نشده، یک سال هم نمی شود!


رحمان رضایی پیش از دیدار تیم های استقلال و سپاهان گفت: امیدوارم نتیجه لیگ برتر خوب باشد تا بازیکنان خوبی برای تیم ملی داشته باشیم. گفت: جاذبه آنها قطعا بررسی شده است. امیدوارم آنها بتوانند به این فوتبال کمک کنند. بازیکنی که به ایران می آید باید سطح بالایی داشته باشد تا نتیجه برای تیم های ما و لیگ ما خوب باشد. مدیران و مربیان ما هم خوب مطالعه می کنند تا این بازیکنان سطح کیفی تیمشان را بالا ببرند. سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا دعوت از بازیکنان لیگ برتری به این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی و در دیدار با ترکمنستان لحاظ می شود، توضیح داد: قطعا. نگاه امیر قلعه نویی همیشه به لیگ بوده و هنوز هم هست. امیدوارم لیگ کیفیت خوبی داشته باشد تا نتیجه خوبی به تیم ملی بدهد. سرمربی تیم ملی به این موضوع اهمیت می دهد و امیدوارم بتواند از بین این بازیکنان بهترین را انتخاب کند. رضایی در خصوص انتقاداتی که به دستیاران امیر قلانوی در جام ملت‌ها می‌شود، تصریح کرد: وقتی تیم نمی‌برد یا نتیجه نمی‌گیرد بنابراین انتقادات به فدراسیون، تیم‌ها، بازیکنان، مربیان و کادرفنی زیاد است. عوارض جانبی زیادی دارد. برخی از این انتقادات سازنده و مبتنی بر شفقت است. انتقاد برخی تخریبی است که هیچ تاثیر مثبتی برای تیم ملی ندارد.

وی افزود: بهتر است به این نوع انتقادات فکر نکنیم، بلکه به نقدهایی توجه می کنیم که از سر غرور ملی مطرح می شود و جنبه سازنده دارد. انتقاد طبیعی است و ما آن را با جان و دل می پذیریم. می‌توانیم سخت‌تر و بهتر کار کنیم تا در آینده نتایج بهتری بگیریم. سرمربی تیم ملی در خصوص برخی انتقادات که این تیم در جام ملت ها به دست نیاورد، گفت: منظورتان از رسیدن به چه چیزی است؟ من راضی هستم که نسلی برای تیم ملی در این دوره از مسابقات ساخته نشد و ما بدون پوست قهرمان نشدیم، گفت: آنقدر سریع که نمی شود پوستش را کرد؟ بازیکنان از روز قلانوی و کادر جدید چند روز در اختیار کادرفنی بودند؟ در مجموع حدود 40 روز بازیکن نداشتیم. ما فقط 3 یا 4 روز اردو زدیم و در نهایت یک اردوی 10 روزه قبل از جام ملت ها داشتیم. مربیان قبلی یک دهه در تیم ملی حضور داشتند. آنها بیشتر با همان بازیکنان کار می کردند. آیا چیزی به تیم ملی اضافه شده است؟ اگر در یک دهه این کار انجام نشده باشد، قطعا یک سال دیگر انجام نخواهد شد. مطمئن باشید از این به بعد روند به همین شکل نخواهد بود و بازیکنان جدید اضافه خواهند شد. سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در دو دوره آینده شاهد حضور بازیکنان جدید و جوانی خواهیم بود یا خیر. در بازی با ترکمنستان گفت: قطعا این کار انجام می شود امیدوارم با مطالعه لیگ بتوانیم بازیکنان خوبی پیدا کنیم تا در سنین پایین بازیکنان باکیفیتی بیاوریم تا آینده خوبی برای تیم ملی بسازیم.




۰