افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

کروز، مکانی برای پیشرفت شخصی برای جویندگان کار

  • کد خبر : 215725
کروز، مکانی برای پیشرفت شخصی برای جویندگان کار

به گزارش بازار، منوچهر سلطانی، معاون منابع انسانی شرکت قطعات کروز در ششمین نمایشگاه کار ایران گفت: کروز محیطی شناخته شده برای متخصصان جویای کار در حوزه فناوری است. وی افزود: نمایشگاه کار ایران هر سال نسبت به دوره های گذشته بهتر می شود زیرا سازمان ها خلاء نیروی انسانی متخصص را احساس کرده اند […]

به گزارش بازار، منوچهر سلطانی، معاون منابع انسانی شرکت قطعات کروز در ششمین نمایشگاه کار ایران گفت: کروز محیطی شناخته شده برای متخصصان جویای کار در حوزه فناوری است. وی افزود: نمایشگاه کار ایران هر سال نسبت به دوره های گذشته بهتر می شود زیرا سازمان ها خلاء نیروی انسانی متخصص را احساس کرده اند و این نمایشگاه فرصت خوبی برای شناسایی استعدادهای برتر است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه جذب نیروی انسانی در گروه کروز گفت: سایت کروز بستر رسمی جذب نیروی انسانی در کروز است اما برای جذب استعدادها از بسترهای دیگری مانند Job Vision بهره می بریم.

اگر فردی در Jobvision رزومه دارد، کافی است با وارد کردن کد ملی، فرصت های شغلی موجود از طریق این وب سایت یا پورتال کروز را بررسی کرده و سوابق خود را در اختیار این مجموعه قرار دهید.

با تاکید بر اینکه فرآیند جذب نیروی انسانی در کروز حرفه ای و بر اساس شایستگی ها و شاخص های فنی است، استراتژی کروز جذب، حفظ و پرورش استعدادهای انسانی کارآمد است. کروز، مانند سایر فناوری ها و محصولات، در خط مقدم منابع انسانی قرار دارد.

به همین دلیل، مسائل رفاهی کارکنان و پیشرفت فردی و حرفه ای از مهمترین ارکان نیروی انسانی شرکت است. منوچهر سلطانی در این خصوص می افزاید: برای ارتقای عمودی و افقی همکاران شرکت، فرآیندهای مختلفی در نظر گرفته شده و افراد به طور مداوم آموزش های متنوعی را می بینند.

این فرصت برای تمامی سطوح کارمندان از اپراتور گرفته تا متخصص وجود دارد و هرکسی می تواند بر اساس عملکرد خود جایگاه خود را ارتقا دهد. علاوه بر این، با توجه به طبقه بندی های رفاهی، بازار کار به طور مداوم رصد می شود تا شرایط زندگی شخصی و شغلی کارکنان معقول باشد. وی در پاسخ به سوالی در مورد ازدواج و مسائلی مانند فرزندآوری کارکنان در زمان اشتغال آنها گفت: شرکت کشتیرانی توجه ویژه ای به رشد فردی افراد دارد و هم اکنون بیش از 110 زوج کارگر در این مجموعه حضور دارند.

وی یادآور شد: حدود 70 درصد کارکنان کشتی های کروز را زنان تشکیل می دهند. ما محیط امنی را برای کارکنان زن فراهم کرده ایم. خدمات حمل و نقل، دستمزد منصفانه و محیط کار سالم از ویژگی های شرکت کروز است. شرکت قطعات کروز با 14000 پرسنل به عنوان بزرگترین قطعه ساز در ایران و خاورمیانه شناخته می شود.

این شرکت به تولید انواع قطعات خودرو اختصاص دارد و طیف گسترده ای از اپراتورها، کارشناسان و مدیران فنی در کروز فعالیت می کنند. کروز همواره توسط افراد جویای کار به عنوان یکی از جذاب ترین مجتمع های صنعتی ایران معرفی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.