افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

در استان زنجان طرح نظارتی ویژه تا پایان سال اجرا شد

  • کد خبر : 215548
در استان زنجان طرح نظارتی ویژه تا پایان سال اجرا شد

مجید گلشنی فرد در گفت و گو با خبرنگار بازاراز آغاز اجرای طرح پایش ویژه پایان سال و ماه مبارک رمضان در استان زنجان خبر داد و گفت: اجرای این طرح از 17 اسفندماه آغاز و تا 31 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت. وی تصریح کرد: این طرح در قالب گشت های مشترک با […]

مجید گلشنی فرد در گفت و گو با خبرنگار بازاراز آغاز اجرای طرح پایش ویژه پایان سال و ماه مبارک رمضان در استان زنجان خبر داد و گفت: اجرای این طرح از 17 اسفندماه آغاز و تا 31 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این طرح در قالب گشت های مشترک با حضور بازرسان اداره کل لواط، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی اجرا می شود. قیمت محصولات مربوط به بازار پایان سال و ماه مبارک رمضان اجرایی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: در این طرح بازرسان سازمان به صورت مستقل یا در قالب گشت های مشترک با سایر دستگاه ها بر بازار و اتحادیه ها نظارت می کنند و با متخلفان برابر قانون برخورد می کنند.

گلشنی فرد تاکید کرد: علاوه بر بازرسی های انجام شده در بازار، شهروندان نیز می توانند شکایات و مطالبات خود را از طریق سامانه 124 به سازمان اعلام کنند تا بازرسان در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

وی گفت: در جریان اجرای این طرح در حوزه خدماتی، مراکز و ادارات؛ شرکت های زمینی، ریلی، مسافرتی هوایی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، سفره خانه ها، رستوران های بین شهری، نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه ها، مزارع میوه، خدمات خشکشویی و قالیشویی نیز بازرسی و کنترل می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.