افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » بازی با استقلال آخرین فرصت سپاهان است

  • کد خبر : 215465
اسمارتک نیوز » بازی با استقلال آخرین فرصت سپاهان است

فرشید طالبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی اسمارتک نیوز، درباره شرایط این روزهای سپاهان پس از پنج شکست متوالی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: سپاهان از نظر شرایط یکی از خاص ترین تیم های فوتبال ایران است. . و امکانات و بازیکنان خوب و باکیفیت و کادر مربیگری بین […]

فرشید طالبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی اسمارتک نیوز، درباره شرایط این روزهای سپاهان پس از پنج شکست متوالی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: سپاهان از نظر شرایط یکی از خاص ترین تیم های فوتبال ایران است. . و امکانات و بازیکنان خوب و باکیفیت و کادر مربیگری بین المللی دارد و انتظارات از این تیم به همان اندازه بالاست. این توقع زیاد گاهی اوقات برای تیم جواب می دهد و به خصوص بازیکنان جوان تیم که در تیم اصلی بازی می کنند ممکن است تحت این فشار روحی خسته شده و نتوانند کارهای معمول خود را انجام دهند.

وی افزود: هر چه پیشرفت کنیم و این ناکامی ادامه پیدا کند این فشار بیشتر می شود و در دو بازی اخیر مقابل الهلال دیدیم که این فشار روی بزرگترهای تیم هم تاثیر گذاشته و باعث از دست دادن تمرکز آنها شد. اینکه تیم در هر بازی اخراج می کند، گواه این حرف است.

پیشکسوت سپاهان با اشاره به دو شکست مقابل الهلال و حذف از مسابقات آسیایی گفت: از نظر شرایط، امکانات، هزینه ها و زیرساخت ها به هیچ وجه با الهلال قابل مقایسه نیستیم اما روند اول. نیمی از هر دو مسابقه نشان داد که توانایی انجام کارهای بزرگ و شکست دادن الهلال را داریم اما به خاطر یک سری اشتباهاتمان و همان نقاط ضعفی که در مورد آن صحبت کردم بازی را باختیم. توانایی شکست دادن الهلال را داشتیم. هلال و می توانستیم به دور بعد برویم.

پیشکسوت فوتبال درباره دیدار حساس امروز سپاهان و استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: بیش از هر چیز امیدوارم شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم. استقلال کمی با شرایط ایده آل فاصله دارد اما این تیم با جواد نکونام خوب دفاع می کند و از نظر اقتصادی پیروز می شود و به همین دلیل در خانه حریف بسیار خطرناکی محسوب می شود. سپاهان باید در این بازی ریکاوری جسمی و روحی خوبی داشته باشد و بازیکنان باید پنج بازی متوالی را فراموش کنند تا بهترین نتیجه ممکن را در این بازی بگیرند. این می تواند آخرین شانس سپاهان باشد که فصل را با شکست تمام نکند و کار بزرگی انجام دهد و اگر از آن استفاده نکند، فکر نمی کنم شانسی برای برگشت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.