افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اگر هر روز مسابقات تدارکاتی داشتیم، حق با منتقدان بود

  • کد خبر : 215221
اگر هر روز مسابقات تدارکاتی داشتیم، حق با منتقدان بود

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شمارش معکوس برای آغاز ماموریت خطیر فونتانا، سرمربی جدید تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی ایتالیا آغاز شده است. روزها مثل فلش گذشت و بوکسورها ۲ روز دیگر راهی مسابقات انتخابی المپیک می شوند تا شانس خود را امتحان کنند و بلیت المپیک پاریس را رزرو کنند. در این […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شمارش معکوس برای آغاز ماموریت خطیر فونتانا، سرمربی جدید تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی ایتالیا آغاز شده است. روزها مثل فلش گذشت و بوکسورها ۲ روز دیگر راهی مسابقات انتخابی المپیک می شوند تا شانس خود را امتحان کنند و بلیت المپیک پاریس را رزرو کنند. در این مدت با اینکه دیگر دیر شده بود، بالاخره تیم ملی رنگ مربیان کوبایی را دید و حالا با این مربی در ایتالیا می جنگد تا سهمیه المپیک را از دهان شیر بیرون بیاورد.

دانیال شهبخش، ستاره همیشگی تیم ملی که همیشه امید تیم ملی بوکس بوده، می گوید کار در ایتالیا برایش سخت است، اما بیش از هر زمان دیگری امیدوار است که بتواند این کار را به پایان برساند. در ایتالیا و بازگشت به ایران با بلیط پاریس.

وی حضور کوتاه مدت سرمربی جدید کوبایی را تحت تاثیر قرار نمی دهد: فونتانا و متقابلاً به زمان بیشتری برای کنار هم بودن نیاز داریم و باید در چند بازی شرکت کنیم و اکنون با برنامه ریزی فدراسیون مسابقات شروع شده است. خارج از کشور و اخیراً در تورنمنت بلغارستان شرکت کرده بودیم، به هر حال فونتانا مدت کوتاهی مربی تیم ملی بوده و فرصت کمی برای استفاده از تجربیات او داشتیم. در تمام تلاشش ما این کار را انجام خواهیم داد تا در آینده هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد.»

شهبخش معتقد است که فونتانا باید فرصت بیشتری برای نشان دادن هنر خود داشته باشد: «همانطور که مربیان کوبایی در دنیا سبک خاص خود را دارند، مربیان ایرانی نیز سبک خاص خود را دارند اما فونتانا سال ها هدایت تیم ملی تایلند را بر عهده داشت. او با این تیم مدال المپیک را به دست آورده است، چشم پوشی از رزومه کاری او آسان نیست، فونتانا زمان زیادی برای ساخت تیم ملی تایلند داشت، باید به او زمان کافی بدهیم تا هم بوکسورها پیشرفت کنند و هم فونتانا LT گفت: می تواند هنر خود را نشان دهد. حتی اگر در اوج باشید، عده ای هستند که از شما انتقاد می کنند. اخیرا در هیچ تورنمنت تدارکاتی شرکت نکرده ام تا بتوانم در مسابقات رسمی نتیجه بگیرم.

ناکامی با ورزشکار همراه است و ممکن است گاهی اتفاق بیفتد، همیشه روز من نیست و باخت هم پیش می آید، اگر هر روز در یک تورنمنت تدارکاتی باشیم و بعد نتیجه نگیریم عزیزان می توانند انتقاد کنند. بعد از بازی های آسیایی تقریباً 3-4 ماه در خانه ماندیم و خبری از اردوها نبود. به این 3 یا 4 ماه تعطیلات پاییز می گویند. قطعاً چند چیز تغییر کرده است، با این حال من فردی نیستم که 4 سال پیش از استان سیستان و بلوچستان اولین سهمیه المپیک را گرفتم و قطعاً انتظارات از من افزایش یافته است. و انجام همین کار برای من سخت تر است. او انجام می دهد.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.