افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

گزارش رسانه های عبری از شرایط جدید نتانیاهو برای تبادل زندانیان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 215209
گزارش رسانه های عبری از شرایط جدید نتانیاهو برای تبادل زندانیان – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، یک رسانه عبری به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی از احتمال آزادی برخی از اسرای سرشناس فلسطینی در ازای آزادی اسرای صهیونیست در جریان توافق آتش بس جدید خبر داد. بر اساس این گزارش، کانال 12 عبری گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل درباره توافق احتمالی مبادله اسرا گفته […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یک رسانه عبری به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی از احتمال آزادی برخی از اسرای سرشناس فلسطینی در ازای آزادی اسرای صهیونیست در جریان توافق آتش بس جدید خبر داد.

بر اساس این گزارش، کانال 12 عبری گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل درباره توافق احتمالی مبادله اسرا گفته است که افرادی که در «کشتن اسرائیلی ها» نقش دارند، باید پس از آزادی به عنوان بخشی از توافق احتمالی تبادل اسرا با حماس، آزاد شوند. .

رسانه‌های عبری توضیح دادند که بنیامین نتانیاهو در پیشنهاد جدید خود برای تبادل اسرا، خواستار خروج اسرای “برجسته” فلسطینی از خاک فلسطین در توافق احتمالی جدید و انتقال آنها به قطر شده است.

علاوه بر این، نتانیاهو خواستار انتقال اسرای “سنگین و بزرگ” فلسطینی است که بر اساس این توافق آزاد خواهند شد، درخواستی که در نشست پاریس مطرح نشد.

همزمان با شایعه توافق جدید، ایهود باراک، نخست وزیر سابق اشغالگران اعلام کرد که نتانیاهو مایل است به بهای قدرت نمایی، اسرای اسرائیلی را با حماس در غزه قرار دهد.

در همان زمان، نیویورک تایمز به نقل از مقامات گزارش داد که مذاکره کنندگان اسرائیلی نشان دادند که اسرائیل می تواند اسرای برجسته فلسطینی را آزاد کند.

این روزنامه به نقل از مقامات مذکور ادامه داد: آزادی اسرای فلسطینی با احکام بالا در ازای آزادی اسرای اسرائیلی در زندان مقاومت غزه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.