افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

درویش: وقتی زاهدی رفت سود بردیم/ عمری بداخلاقی کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 215151
درویش: وقتی زاهدی رفت سود بردیم/ عمری بداخلاقی کرد – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی بازیکنی تمرکز لازم را ندارد و نمی تواند به تیم خدمت کند، بهتر است برود تا موقعیت بهتری برای او فراهم شود. رضا درویش در گفت و گوی تلویزیونی درباره جدایی دو بازیکن پرسپولیس گفت: دو بازیکن قصد جدایی داشتند و جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی انجام شد. مدیرعامل […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی بازیکنی تمرکز لازم را ندارد و نمی تواند به تیم خدمت کند، بهتر است برود تا موقعیت بهتری برای او فراهم شود.

رضا درویش در گفت و گوی تلویزیونی درباره جدایی دو بازیکن پرسپولیس گفت: دو بازیکن قصد جدایی داشتند و جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی انجام شد.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: در 12 سال گذشته شاید جذب این تعداد بازیکن با این کیفیت کمتر اتفاق افتاده باشد. در این مدت بازیکن ازبکستانی، قطری، آل کثیر، خدابنده لو و بابایی بازیکنان جذب شده توسط پرسپولیس بودند. دو بازیکن سرباز بودند.

وی در مورد جدایی از زاهدی توضیح داد: آقای شهاب زاهدی در 2-3 هفته اخیر خیلی رفت و آمد داشتند و می خواستند قرارداد را فسخ کنند. همچنین شاهد بودیم که در دو بازی اخیر او از نظر روحی آمادگی لازم برای بازی ها را نداشت. همانطور که می بینید او نمی دانست چطور از موقعیت های خوب استفاده کند و گفت از نظر روحی آماده نیست و می خواهد برود.

وی ادامه داد: امروز سرمربی تیم به من زنگ زد و به من گفت وقتی دل بازیکن با ما نیست و چند جلسه است سر تمرین نیامده است و می گوید می خواهد برود بهتر است برود. او همچنین اعتراف می کند که در دو بازی اخیر موقعیت های خوبی برای زاهدی به وجود آمد که بلد نبود از آنها استفاده کند. تمرکز لازم را نداشتم. حتی مربی هم گفت که مشکلی وجود ندارد و این اتفاق در بازی رخ می دهد اما او گفت که تمرکزی برای ادامه فعالیت ندارم و شرایطی برایم ایجاد شده که باید بروم. به همین دلیل امروز سرمربی تیم گفت وقتی بازیکنی در جمع ما نیست باید برود.

درویش در پاسخ به اینکه آیا بند خرید در قرارداد زاهدی گنجانده شده است، گفت: خیر، به توافق رسیدند و مبلغی را به باشگاه دادند. مبلغ نسبتا خوبی از باشگاه آمد اما ما به دنبال آن مبلغ نبودیم و می خواستیم در خدمت آنها باشیم و از آنها استفاده کنیم اما وقتی بازیکن تمرکز لازم را ندارد و نمی تواند به تیم خدمت کند، سرمربی اینطور گفت. بهتر است دست از همکاری بردارید و بروید، شاید موقعیت بهتری به شما داده شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مبلغی که زاهدی برای جدایی از این تیم پرداخت کرد، گفت: بین باشگاه و او توافقی صورت گرفته و شاید علاقه ای به مطرح شدن آن نداشته باشند اما ممکن است آن را به باشگاه برگردانده باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا حضور نیم فصل زاهدی در پرسپولیس با این شرایط آزاد بوده است، گفت: فراتر از رایگان.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما آنقدر بازیکن نداریم که از سقف بودجه عبور کنیم. آنها در نیم فصل 10 درصد اضافه کردند و درآمد باشگاه های آسیایی نیز به سقف قرارداد اضافه شد. ضمن اینکه بحث ITC بازیکنان هم حل شد و در پرداخت مالیات با مشکل بسیار سختی مواجه شدیم. برای رادو 80 میلیارد تومان مالیات دادیم.

وی افزود: هفته گذشته جلسه مفصلی با معاونان وزیر ورزش و کشاورزی داشتیم. جلسه خوبی بود و به همه مسائل اشاره کردند. خطر به گوش ما نزدیک است و شرایط بسیار سختی است و باید مسئولیت ملک را مشخص کنند. گاهی اوقات دولت باید تصمیمی برای تعیین مالکیت بگیرد. مجموعه ورزشی آزادی عزم ملی می خواهد و با این شرایط نباید از عدم صدور مجوز حرفه ای در ماه های آینده پشیمان باشیم.

درویش یادآور شد: امیررضا رفیعی دروازه بان بسیار خوبی است و با بیرانوند فرصت کمتری برای سایر دروازه بان ها وجود دارد. رفیعی را در این هفته در زمین می بینید که چه بازیکن خوب و تازه ای است و امیدوارم بتوانیم از این نیروهای خوب استفاده کنیم.

وی افزود: از محمد عمری شکایت کردیم. بر اساس دستورالعمل سازمان نظام وظیفه، بازیکنان سرباز به جز میلاد سرلک که باید شهریورماه ثبت نام می کردند، تا پایان لیگ می توانند در تیم های خود حضور داشته باشند. متأسفانه او بی ادب شد و عمری بدون اینکه به ما بگوید خودش را تحویل داد.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت بودجه باشگاه پرسپولیس به باشگاه اجازه می دهد بازیکن دیگری جذب کند، گفت: به این تعداد بازیکن نگرفتیم و نسبت به بازیکنانی که رفتند، به این تعداد اضافه نشد.

وی تصریح کرد: علاوه بر بازیکنانی که رفتند، مبلغ قرارداد یحیی گل محمدی نیز به سقف ما اضافه شده است و طبق قانون می توانیم تعداد مصدومان را نیز اضافه کنیم. علاوه بر این، آنها در نیم فصل 10 درصد اضافه کردند و درآمد لیگ قهرمانان آسیا نیز افزایش یافت.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: البته نیازی به اینها نداریم چرا که علاوه بر فسخ آقای زاهدی مبلغی نیز به حساب باشگاه اضافه شده و به سقف قرارداد ما اضافه می شود.

درویش تصریح کرد: با مرتضی پورعلی گنجی صحبت کردم و او پس از سفر قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.