افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

پناهیان: کسانی که در انتخابات شرکت می کنند روحیه مستقلی دارند

  • کد خبر : 215126
پناهیان: کسانی که در انتخابات شرکت می کنند روحیه مستقلی دارند

سخنگوی معروف تهران تاکید کرد: شرکت کنندگان در انتخابات روحیه مستقلی دارند. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان بعدازظهر روز دوشنبه 16 اسفند 1402 در یک برنامه تلویزیونی درباره انتخابات 20 اسفند گفت: شرکت کنندگان در انتخابات روحیه مستقلی دارند. این افراد در خط مقدم هستند و به دنبال تصمیم گیری دیگران نیستند. کسانی […]

سخنگوی معروف تهران تاکید کرد: شرکت کنندگان در انتخابات روحیه مستقلی دارند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان بعدازظهر روز دوشنبه 16 اسفند 1402 در یک برنامه تلویزیونی درباره انتخابات 20 اسفند گفت: شرکت کنندگان در انتخابات روحیه مستقلی دارند. این افراد در خط مقدم هستند و به دنبال تصمیم گیری دیگران نیستند. کسانی که رای می دهند همیشه کسانی را می کشند که رای نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی شک دارند، یادآور شد: این افراد می خواهند همه چیز 20 باشد، مستکبران بسیار سخت گیر هستند و برآوردشان کم است، با دیدن کوچکترین ضعفی عصبانی می شوند. در حالی که کمال گرایی در انتخابات صدمه می زند.

پناهیان در ادامه خاطرنشان کرد: گروه دیگر به شخصیت های قربانی معروف هستند. وقتی این افراد می بینند که حقوقشان در جایی ضایع شده است، همان جا متوقف می شوند، در حالی که بارها باید آنها را بخشید. این افراد با ذکر نمونه هایی از خود که کتک خورده اند، عموماً می گویند که نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به نقش ائمه جمعه در مشارکت، تصریح کرد: وقتی ائمه جمعه در طول سال صحبت از انتخابات و مشارکت نمی کنند، اما در ایام انتخابات می گویند بیایید و به عنوان یک وظیفه رای بدهید، این موضوع به مذاق مردم خوش می آید. مردم.

پناهیان همچنین تاکید کرد: یکی از دلایل کاهش مشارکت این است که ما انتخابات را از منظر دینی بررسی نکرده ایم. در این سال ها حمله وحشیانه ای صورت گرفت که نگوییم شرکت در انتخابات یک واجب شرعی است و همه به سادگی می گویند این حق مردم است. زیرا درک ما از شرع و تبلیغ دینی ناقص است، در حالی که اتفاقاً تکالیف دینی به حقوق مهمی مربوط می شود. شرع برای تشخیص تک تک مردم ارزش قائل است، یعنی رأی تک تک افراد از پایین ترین تا بالاترین از نظر شرعی مهم است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.