افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

همه چیز درباره آرایش مناسب سفر

  • کد خبر : 214839
همه چیز درباره آرایش مناسب سفر

به مقصد رسیده‌اید و چمدان‌تان را باز می‌کنید، اما ناگهان با صحنه‌ای مواجه می‌شوید که بطری فونداسیونتان شکسته و به چیزهای دیگر مالیده شده است یا رژ لب‌تان همه لباس‌هایتان را باز کرده و قرمز کرده است. این لحظه قطعا نمی تواند شروع خوبی برای یک سفر خاطره انگیز باشد. این مثال کوچک اهمیت انتخاب […]

به مقصد رسیده‌اید و چمدان‌تان را باز می‌کنید، اما ناگهان با صحنه‌ای مواجه می‌شوید که بطری فونداسیونتان شکسته و به چیزهای دیگر مالیده شده است یا رژ لب‌تان همه لباس‌هایتان را باز کرده و قرمز کرده است. این لحظه قطعا نمی تواند شروع خوبی برای یک سفر خاطره انگیز باشد. این مثال کوچک اهمیت انتخاب لوازم آرایش مناسب سفر و نحوه مراقبت از آنها را نشان می دهد.

با چه لوازم آرایشی باید سفر کرد؟

در ادامه این مقاله شما را با لوازم آرایشی مورد نیاز برای سفر آشنا می کنیم.

– کرم رنگ

حتی اگر پوست بی نقصی دارید که نیازی به فونداسیون ندارد، متأسفانه لنز دوربین آنطور که باید شفافیت پوست شما را نمی گیرد و برای گرفتن عکس و فیلم خوب باید از کرم پودر استفاده کنید.

بنابراین برای داشتن عکس های زیباتر از سفر بهتر است اولین همراهتان پایگاه شما باشد. از آنجایی که هنگام سفر پوست شما چرب تر از حد معمول می شود، توصیه می کنیم از کرم پودر مات و ضد آب استفاده کنید تا آرایش شما خراب نشود.

لوازم آرایشی مسافرتی

کانسیلر

وقتی به آرایش مناسب سفر فکر می کنید ممکن است کانسیلر در لیست نباشد. به خاطر داشته باشید که دائما در حال حرکت هستید و شرایط آب و هوایی متفاوتی را تجربه می کنید.

بنابراین، با توجه به اینکه تغییرات آب و هوایی نیز می تواند باعث ایجاد جوش یا حساسیت پوستی شود، همراه داشتن کانسیلر در هنگام سفر می تواند به پوشاندن این تغییرات غیرمنتظره پوست کمک کند.

– ریمل

برنامه شلوغ سفر و کم خوابی که معمولاً با آن همراه است چهره شما را خسته تر از همیشه نشان می دهد. در چنین شرایطی هیچ چیز مشابه ماسک او نمی تواند خستگی و خواب آلودگی چشمانش را پنهان کند.

همین امر می تواند ریمل را در لیست لوازم آرایشی مسافرتی قرار دهد.

لوازم آرایشی مسافرتیلوازم آرایشی مسافرتی

– چشم خطی

اگر مهمانی خاصی در برنامه سفر خود دارید یا قصد دارید در رستوران های شیک غذا بخورید، خط چشم خود را فراموش نکنید. فقط با کشیدن یکی چشم خطی با رنگ مشکی کلاسیک می توانید به ظاهری رسمی و شیک و مناسب برای این نوع مجالس دست پیدا کنید.

– رژ لب

برای مسافرت، بهتر است تمام رژ لب هایتان را نبرید! فقط لباس هایی که با خود حمل می کنید و نوع فعالیت هایی که انجام می دهید را در نظر بگیرید. رژ لب بر این اساس انتخاب کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که رژ لب به گرما حساس است و به راحتی می شکند. بنابراین، حمل مقدار زیادی رژ لب در سفر اشتباه است.

لوازم آرایشی مسافرتیلوازم آرایشی مسافرتی

– پالت سایه ها

از دیگر لوازم آرایشی مناسب برای سفر می توان به پالت های سایه چشم چند منظوره اشاره کرد. می توانید از رنگ های تیره این سایه ها برای کشیدن خط چشم یا آرایش داخلی ابروهای خود استفاده کنید و از رنگ های سفید و خنثی به عنوان هایلایتر و کانتور استفاده کنید.

– رفع گرد و غبار

هنگامی که پوست در معرض شرایط آب و هوایی مختلف قرار می گیرد، چربی بیشتری تولید می کند. بنابراین با همراه داشتن پودر فیکس در سفر قادر خواهید بود این مشکل را تا حد زیادی کنترل و حل کنید.

لوازم آرایشی مسافرتیلوازم آرایشی مسافرتی

نکات مراقبت از آرایش در سفر

سفر با لوازم آرایش مقوله کاملا متفاوتی است که باید آن را جدی بگیرید. این بدان معناست که شما نمی توانید مانند همیشه لوازم آرایش خود را در کیف آرایش خود قرار دهید و نگران آسیب دیدن آنها در اثر تغییر دما و فشار هوا، شکستن در اثر ضربه و یا حتی گم شدن نباشید.

با رعایت چند نکته ساده می توانید از این نوع مشکلات جلوگیری کنید:

– از پنبه به عنوان کوسن استفاده کنید.

پالت سایه چشم وسیله ای بسیار حساس است که به راحتی با ضربه های کوچک می شکند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که پالت سایه چشم بزرگ جزو لوازم آرایش مناسب سفر نیست و به جای آن سه یا چهار پالت رنگی پیشنهاد می شود.

لوازم آرایشی مسافرتیلوازم آرایشی مسافرتی

برای استحکام بیشتر می توانید بین سایه و داخل آن پنبه قرار دهید تا در صورت ضربه به سایه آسیبی نبیند و گرد و غبار نشود.

– محصولات مایع را با نوار چسب ببندید.

هنگام انتخاب لوازم آرایش برای مسافرت، قبل از هر چیز سعی کنید تا حد امکان محصولات مایع به همراه داشته باشید. در مرحله بعد برای جلوگیری از ریختن محصولاتی مانند پایه و پرایمر، چند تکه نوار چسب روی درب محصول قرار دهید تا از محکم بودن آن مطمئن شوید.

– کیف آرایش را وسط چمدان خود قرار دهید.

کیسه لوازم آرایش را بین یک پارچه ضخیم بپیچید و در وسط چمدان قرار دهید تا در صورت ضربه زدن به چمدان، لوازم آرایشی آسیب نبیند. همچنین پیشنهاد می شود محصولات را با بسته بندی شیشه ای ابتدا داخل جوراب یا کاغذ بپیچید و سپس در کیسه آرایش قرار دهید تا در صورت تماس با یکدیگر آسیب نبینند و شکسته نشوند.

لوازم آرایشی مسافرتیلوازم آرایشی مسافرتی

با آرایش مناسب سبک تر سفر کنید

حتی عاشقان ساده زیستی هم می توانند یک کیف لوازم آرایش مسافرتی بزرگ در نظر بگیرند تا در طول سفر به راحتی به آرایش فکر کنند.

ممکن است با مشکلات اضافه بار، تجهیزات سنگین و کمبود جا مواجه شوید، اما وقتی از سفر برگشتید متوجه خواهید شد که بسیاری از این وسایل را اصلا استفاده نکرده اید. در زیر راه حل های ساده ای را ارائه می دهیم تا بتوانید بدون احساس کمبود لوازم آرایشی خاص سبک تر سفر کنید.

– از نمونه ها و محصولات کوچکتر استفاده کنید.

فضای محدود برای وسایل یکی از دغدغه های اصلی در سفر است. به خصوص برای سفرهای کوتاه، حمل محصولات حجیم مانند کرم پودر، پرایمر و پاک کننده صورت منطقی نیست. زیرا معمولا به مقدار کمی نیاز دارید.

لوازم آرایشی مسافرتیلوازم آرایشی مسافرتی

در چنین مواردی نمونه های آرایشی مفیدتر هستند. بنابراین در صورت امکان نمونه یا تست محصولات آرایشی و پوستی مورد علاقه خود را تهیه کرده و برای سفر استفاده کنید. این نوع محصولات به دلیل اندازه کوچک در لیست بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی سفر قرار می گیرند.

– اولویت بندی محصولات چند منظوره برای سفر.

به جای خطر شکستن یا از دست دادن برخی از لوازم آرایشی مورد علاقه خود، فقط محصولات چند منظوره را با خود حمل کنید.

به عنوان مثال، برخی از رژ لب های مایع یا رنگ های لب را می توان به عنوان رژگونه و سایه چشم استفاده کرد. این روش آرایش تک رنگ نامیده می شود که خوشبختانه در حال حاضر مرسوم است و انجام آرایش خود را در حال حرکت بسیار آسان می کند.

به جای پرایمر و کرم پودر و حالت گیر می توانید کرم پودر مات ضد آب هم تهیه کنید که نتیجه نهایی مشابهی دارد.

– محصولی را که به ندرت استفاده می کنید با خود حمل نکنید

را انتخاب کنید و خرید لوازم آرایشی خوب سفر کردن نیاز به کمی خودآگاهی دارد. اگر همیشه از سفر برمی گردید و در نهایت لباس یا لوازم آرایشی استفاده نشده زیادی دارید، بهتر است در سفر بعدی سخت گیری بیشتری داشته باشید.

لوازم آرایشی مسافرتیلوازم آرایشی مسافرتی

به عنوان مثال، اگر رژ لب یا خط چشم دارید و نمی توانید آخرین باری را که از آن استفاده کرده اید به یاد بیاورید، دلیلی ندارد که آن را با خود حمل کنید. زیرا احتمالاً در سفر نیز به شما کمکی نخواهد کرد.

هنگام بسته بندی، برداشتن کمی رژ لب اضافی ممکن است کار مهمی به نظر نرسد، اما در نهایت وسایل آرایشی کوچک و بدون استفاده را بسته بندی می کنید که فقط فضا را اشغال می کنند.

– آرایش خود را از قبل برنامه ریزی کنید

اگر به آرایش علاقه دارید، احتمالا میز آرایش شما پر از محصولات آرایشی است و می خواهید همه آنها را با خود به سفر ببرید.

متأسفانه این امکان وجود ندارد و اگر اهل آرایش نیستید، حمل این حجم از لوازم آرایش اصلا منطقی نیست.

هنگامی که می خواهید آرایش مناسبی برای سفر خود انتخاب کنید، از قبل به این فکر کنید که چه نوع آرایشی می خواهید در سفر خود داشته باشید.

آرایش را با لباسی که قرار است در سفر بپوشید ترکیب کنید و فقط لباس های لازم برای انجام آن آرایش را به همراه داشته باشید. این کار نه تنها بار شما را کاهش می دهد، بلکه نیازی به فکر و ایده آرایش در طول سفر نخواهید داشت و در زمان صرفه جویی خواهید کرد.

– حجم محصول آرایشی مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

اکنون که آرایش مناسب سفر را انتخاب کرده اید، وقت آن است که حجم محصول را در نظر بگیرید. سفری چند روزه در پیش دارید. آیا برای این سفر به تمام پایگاه خود نیاز دارید؟ کمبود فضا قطعا شما را محدود خواهد کرد.

لوازم آرایشی مسافرتیلوازم آرایشی مسافرتی

بهتر است مقدار کمتری لوازم آرایش همراه داشته باشید. در این صورت می توانید از ظروف کوچک به عنوان جا لنز استفاده کنید. در این محفظه به مقدار لازم کرم پودر یا محصولات دیگر بریزید و در طول سفر از آن استفاده کنید. با این روش سبک تر سفر خواهید کرد و نگران شکستن یا ریختن لوازم آرایشی نخواهید بود.

هنر زیبا ماندن در سفر!

تقریباً در همه دنیا امکان تهیه انواع لوازم آرایشی وجود دارد، اما شاید شما نخواهید در مسافرت برای آن محصولات پول خرج کنید یا پوستتان به محصول خاصی عادت کرده باشد یا رنگی از سایه وجود داشته باشد. رژ لبی که فقط به شما می آید.

توصیه می شود در چنین مواقعی به نکاتی که گفته ایم دقت کنید و در سفرهای امروزی که هر لحظه آن پر از عکس و فیلم است بدرخشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.