افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

بهترین رنگ های مانتو برای پوست های تیره / چه رنگی در هر فصل به شما می آید؟

  • کد خبر : 214769
بهترین رنگ های مانتو برای پوست های تیره / چه رنگی در هر فصل به شما می آید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- نزدیک عید هستیم و خیلی از خانم ها به دنبال ترکیب قسمت های مختلف استایل و پوشش خود هستند. برای خوش پوش بودن لازم نیست لباس های گران قیمت بپوشید و مهم این است که من و شما دقیقاً بدانیم چه طرح و رنگ لباسی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- نزدیک عید هستیم و خیلی از خانم ها به دنبال ترکیب قسمت های مختلف استایل و پوشش خود هستند. برای خوش پوش بودن لازم نیست لباس های گران قیمت بپوشید و مهم این است که من و شما دقیقاً بدانیم چه طرح و رنگ لباسی بیشتر به ما می آید. از آنجایی که مانتو مهم ترین قسمت استایل خانم ها است و بقیه لباس ها بر اساس مدل و رنگ مانتو انتخاب می شوند، خیلی مهم است که چه مدلی است و چه رنگ یا رنگ هایی در آن به کار رفته است.

پوست افراد به سه دسته تقسیم می شود. روشن، گندم و تاریک. خب، بسیاری از دختران شرقی رنگ پوست گندمی دارند. معمولاً افراد گندمکار تشخیص اینکه کدام رنگ مناسب آنهاست دشوار است و ممکن است انتخاب اشتباهی داشته باشند. در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم و ببینیم چه رنگی می تواند روی یک خانم گندمی زیبا به نظر برسد. پس با ما همراه باشید

اگر شما یک زن سفید پوست هستید، لباس سفید بپوشید.

در واقع سفید یک رنگ خنثی است که برای خانم هایی که پوست تیره دارند عالی به نظر می رسد. حقیقت این است که من خودم پوست تیره ای دارم و سفید یکی از رنگ هایی است که بیشتر به من علاقه دارد. اما نکته اینجاست که سبک سفید باید به درستی انتخاب شود تا زیبا و چشمگیر به نظر برسد. رنگ سفید ممکن است یکی از بهترین رنگ ها برای کت زنانه با پوست گندمی باشد.

رنگ مناسب برای پوست های تیره.

این کرم به خوبی با پوست گندم سازگار می شود.

به طور قطع می توانم بگویم که هر کدام از این رنگ ها علاوه بر پایه ای بودن و انتخاب رنگ ها برای صاف کردن پوست گندمی، در تجربیات شخصی افراد نیز گفته شده و ثابت شده است. به عنوان مثال رنگ کرم رنگی است که به سراغ بسیاری از افراد با پوست تیره آمده است. این رنگ که خنثی محسوب می شود به راحتی با رنگ هایی مانند سفید، قهوه ای، آبی روشن، سبز و قرمز ترکیب می شود. پس اصلاً از آن غافل نشوید.

از طرفی رنگ کرم می تواند به عنوان یک استایل تک رنگ بسیار شیک باشد. اگر دوست دارید ظاهری متفاوت داشته باشید، می‌توانید یک سرهمی سفید بپوشید و یک کت کرم رنگ بپوشید.

رنگ مناسب برای پوست های تیره.

مانتو پاستلی

شاید بسیاری از خانم ها به اشتباه فکر می کنند رنگ های پاستلی مناسب پوست های روشن نیست، در حالی که رنگ های پاستلی به عنوان رنگ پالتویی برای پوست های گندمی به خصوص برای فصل تابستان، رنگ های بسیار مناسب و زیبایی محسوب می شوند. ترکیب این رنگ ها که تعدادشان زیاد است با رنگ های پاستلی دیگر فوق العاده آسان و البته ممکن است.

رنگ مناسب برای پوست های تیره.

شما مجذوب خاکستری روشن خواهید شد

اگر به فکر انتخاب رنگ مانتو برای پوست های تیره هستید، رنگ خاکستری روشن را اصلا فراموش نکنید. مخصوصا برای پوست های گندمی روشن چون می تواند برای این رنگ پوست عالی باشد.

همچنین می توانید از رنگ هایی مانند آبی، صورتی یا زرشکی برای ترکیب با خاکستری استفاده کنید.

رنگ مناسب برای پوست های تیره.

نارنجی روشن استایل شما را تیز و منحصر به فرد می کند.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند از رنگ های روشن و شاد در استایل خود استفاده کنند. به بهار و تابستان نزدیک می شویم پس بدون شک استفاده از رنگ های شاد می تواند جلوه ای خاص و زیباتر داشته باشد. از طرفی خیلی از خانم ها هستند که مجذوب رنگ های با رنگدانه های غلیظ می شوند و در این شرایط رنگ نارنجی روشن را پیشنهاد می کنیم که خیلی به پوست های تیره می آید. این رنگ می تواند تاثیر بسیار زیبایی روی آن ها داشته باشد، بنابراین می توانید از رنگ هایی مانند مشکی، آبی تیره، آبی یخی و سبز نعنایی برای هماهنگی با خز نارنجی استفاده کنید.

رنگ مناسب برای پوست های تیره.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.