افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

زیباترین انواع لاک پاستیلی را به شما معرفی می کنیم / این طرح های چشم نواز تا سال 2024 بسیار مد می شوند

  • کد خبر : 214750
زیباترین انواع لاک پاستیلی را به شما معرفی می کنیم / این طرح های چشم نواز تا سال 2024 بسیار مد می شوند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یکی از زیبایی های استایل هر خانمی قسمتی از دست است که با لاک تزئین شده است. لاک ها انواع مختلف و رنگ های بسیار متنوعی دارند. دنیای لاک ها به قدری در رنگ ها فراوان است که حتی اگر با سلیقه ترین، چسبناک ترین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یکی از زیبایی های استایل هر خانمی قسمتی از دست است که با لاک تزئین شده است. لاک ها انواع مختلف و رنگ های بسیار متنوعی دارند. دنیای لاک ها به قدری در رنگ ها فراوان است که حتی اگر با سلیقه ترین، چسبناک ترین و آزاردهنده ترین گزینه ها را داشته باشید، باز هم رنگ های موجود وجود دارد. چیزی وجود دارد که می تواند شما را خوشحال کند. . انتخاب رنگ و حتی طرح لاک علاوه بر آنچه دوست دارید، بستگی زیادی به رنگ پوست شما دارد. به عنوان مثال، یک رنگ خاص روی پوست سفید و یک رنگ خاص روی پوست گندمی عالی به نظر می رسد.

اما یکسری رنگ ها و طرح ها وجود دارد که به هر رنگ پوستی می آید و می تواند یک فرد را راضی کند. این روزها به سرعت به بهار زیبا نزدیک می شویم و کم کم طرح ها و رنگ های بهاری دوباره بسیار مد شده اند. اما علاوه بر رنگ های معمول، برخی از رنگ ها مانند رنگ های پاستلی خاص و منحصر به فرد هستند. بسیاری از خانم ها فکر می کنند رنگ های پاستلی فقط می توانند ساده باشند و انتخاب رنگ محدودی داشته باشند در حالی که می توانید با انتخاب طرح های متفاوت و مناسب زیبایی صد برابری به دستان خود ببخشید. در ادامه نمونه های مختلفی از طرح های پاستلی را می بینم.

لاک ناخن پاستلی به سبک گل.

گاهی نگاه کردن به گذشته می تواند چیزی را زیباتر کند. به عنوان مثال در ابتدای دهه گذشته گل ها را با طرح های لاکی به صورت کاملا طبیعی می کشیدند یا از برچسب های مخصوص استفاده می کردند. در حالی که این روزها طرح گل های تابلوی جوی که شبیه نقاشی آیسان 8 ساله است، طرفداران بیشتری دارد. در زیر، گل های رنگارنگ زیبا را ببینید که با رنگ های پاستلی حتی زیباتر شده اند.

انواع لاک ناخن در رنگ های پاستلی

انواع لاک ناخن در رنگ های پاستلی

هر انگشت یک رنگ! لاک ناخن پاستلی

آنچه من و شما دوست داریم بسیار مهم است. مثلا زنی را می بینیم که عاشق رنگ های مینیمالیستی و خنثی است. در رنگ های شفاف و ضخیم فراری! خانم دیگری را می بینیم که با رنگ درجه دو به خوبی عمل می کند و روحش با این سبک رنگی تازه می شود.

یک زن دوست دارد یک رنگ یکنواخت داشته باشد و دیگری دوست دارد هر انگشت رنگی متفاوت داشته باشد. در زیر استایل هر انگشت یک رنگ را می بینیم که برای رنگ های پاستلی بسیار زیباست.

انواع لاک ناخن در رنگ های پاستلی

انواع لاک ناخن در رنگ های پاستلی

لاک ناخن پاستلی سبک سر سنگین.

خب لاک زدن و انتخاب طرح و رنگ موضوعی است که گاهی سال ها طول می کشد. به عنوان مثال، رنگ پاستلی ممکن است برای یک زن میانسال مناسب نباشد. اما از طرفی دوست دارد پاستل ها را امتحان کند که در این شرایط می تواند از رنگ های تندتری استفاده کند.

انواع لاک ناخن در رنگ های پاستلی

لاک ناخن تک رنگ پاستلی

من شخصا عاشق و طرفدار لاک های تک رنگ هستم. چون اینطوری من را خوشحال نمی کند و به همین دلیل ترجیح می دهم طرحی را بدون طرح انتخاب کنم. استفاده از لاک پاستلی به طور یکنواخت بسیار توصیه می شود.

انواع لاک ناخن در رنگ های پاستلی

لاک های ناخن با طرح های ظریف و جسورانه.

طرح های فانتزی لاک ناخن همیشه طرفداران خاص خود را دارند. صادقانه بگویم، رنگ های پاستلی فوق العاده منحصر به فرد هستند و باید توسط یک طراح ناخن متخصص انجام شود.

انواع لاک ناخن در رنگ های پاستلی

انواع لاک ناخن در رنگ های پاستلی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.