افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

فیلم خودسوزی خلبان آمریکایی در اعتراض به نسل کشی غزه + جزئیات

  • کد خبر : 214715
فیلم خودسوزی خلبان آمریکایی در اعتراض به نسل کشی غزه + جزئیات

به گزارش رکنا، مقامات آمریکایی اعلام کردند که یک سرباز آمریکایی بعدازظهر یکشنبه در مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن در اعتراضی آشکار به جنگ غزه خود را به آتش کشید. پس از اینکه ماموران سرویس مخفی ایالات متحده و سازمان آتش نشانی واشنگتن آتش را خاموش کردند، مرد به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. با این […]

به گزارش رکنا، مقامات آمریکایی اعلام کردند که یک سرباز آمریکایی بعدازظهر یکشنبه در مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن در اعتراضی آشکار به جنگ غزه خود را به آتش کشید.

پس از اینکه ماموران سرویس مخفی ایالات متحده و سازمان آتش نشانی واشنگتن آتش را خاموش کردند، مرد به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. با این حال، سخنگوی اداره پلیس متروپولیتن یکشنبه شب وضعیت این مرد را وخیم اعلام کرد.

سخنگوی نیروی هوایی ایالات متحده تایید کرد که این حادثه مربوط به یک خلبان فعال بوده است.

این مرد که لباس نظامی به تن داشت در ویدئویی که به صورت زنده در اینترنت پخش شد گفت: «من قتل عام من عضو نخواهم شد.» تایمز گزارش داد که سپس مایع شفافی را روی لباس‌هایش ریخت و در حالی که فریاد می‌زد «فلسطین را آزاد کن» خود را آتش زد.

پلیس محلی و سرویس مخفی در حال بررسی این حادثه هستند.

سفارت رژیم صهیونیستی از آغاز تجاوزات تل آویو به ملت فلسطین در 7 اکتبر (15 مهر) هدف تداوم اعتراضات علیه جنگ غزه بوده است. جنگ غزه موجی از اعتراضات طرفدار فلسطین را در سراسر ایالات متحده به راه انداخته است.

به گفته مقامات وزارت بهداشت فلسطین، از هفتم اکتبر که نیروهای رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود را علیه منطقه محاصره شده ساحلی غزه آغاز کردند، نزدیک به 30 هزار فلسطینی به شهادت رسیده اند.

این اولین بار نیست که حامیان فلسطین در اعتراض به حملات هوایی و زمینی علیه ملت فلسطین در مقابل نهادهای وابسته به رژیم صهیونیستی خودسوزی می کنند. در ماه دسامبر، یک معترض در خارج از کنسولگری اسرائیل در آتلانتا، واقع در پایتخت ایالت جورجیا، خود را به آتش کشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.