افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

برادر شوهر جوان پس از کشتن داماد خانواده خودکشی کرد + جزئیات

  • کد خبر : 214593
برادر شوهر جوان پس از کشتن داماد خانواده خودکشی کرد + جزئیات

به گزارش خبرنگار جنایی از رکنا، ساعت 22 بعد از ظهر 14 اسفند ماه، خبر. مسابقه این مرگ در محله حصیرآباد اهواز به پلیس آگاهی اعلام شد و بلافاصله ماموران پلیس به محل جنایت اعزام شدند. ماموران در صحنه جرم با جسد به گفته امدادگران حاضر در صحنه و اظهارات شاهدان در صحنه قاتل که […]

به گزارش خبرنگار جنایی از رکنا، ساعت 22 بعد از ظهر 14 اسفند ماه، خبر. مسابقه این مرگ در محله حصیرآباد اهواز به پلیس آگاهی اعلام شد و بلافاصله ماموران پلیس به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران در صحنه جرم با جسد به گفته امدادگران حاضر در صحنه و اظهارات شاهدان در صحنه قاتل که از بستگان نزدیک مقتول بود، آنها مرد جوانی را یافتند که غرق در خون روی زمین افتاده بود. آدم کشی او به سرعت از صحنه جنایت گریخت.

شیخ در اولین قدم پس از گزارش این قتل به قاضی به همراه ماموران آگاهی در محل جنایت حاضر شدند و تحقیقات از همسایگان همان خانه آغاز شد.

در مرحله دوم تحقیقات مشخص شد مقتول جوانی 26 ساله و داماد خانواده است که مدتی بود با همسرش با هم درگیر شده بودند که مقتول با چاقو به وی ضربه زد. . تا اینکه بمیرد و فرار کند.

تحقیقات برای شناسایی قاتل و مخفیگاه وی در ساعت یک بامداد 15 اسفندماه یعنی کمتر از 3 ساعت پس از وقوع قتل، توسط تیم پلیس آگاهی آغاز شد. مرد جوانی در خیابان هفتگل. با ورود تیم شناسایی مشخص شد مقتول قاتل فراری است.

به گفته ناجیان غریق که در محل حضور داشتند، مرد جوان به همراه یک زن به زندگی خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، بازپرس پرونده دستور انتقال هر دو جسد به پزشکی قانونی اهواز را صادر و رسیدگی به این پرونده را در دستور کار پلیس آگاهی خوزستان قرار داد.

علی رنگکش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.