افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » اگر نتیجه جلسات مناسب نباشد، استعفا می دهم

  • کد خبر : 214499
اسمارتک نیوز » اگر نتیجه جلسات مناسب نباشد، استعفا می دهم

گروه ورزشی اسمارتک نیوز: فرشاد فلاحت زاده، پیشکسوت فوتبال و بنیانگذار فوتبال ساحلی ایران که در حال حاضر عضو کمیته فنی فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال است، معتقد است که نتایج تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جهانی چندان خوب نبوده و پتانسیل این تیم قهرمان محقق نشد. ضعف تیم مانع قهرمانی ما شد. بچه ها […]

گروه ورزشی اسمارتک نیوز: فرشاد فلاحت زاده، پیشکسوت فوتبال و بنیانگذار فوتبال ساحلی ایران که در حال حاضر عضو کمیته فنی فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال است، معتقد است که نتایج تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جهانی چندان خوب نبوده و پتانسیل این تیم قهرمان محقق نشد.

ضعف تیم مانع قهرمانی ما شد.

بچه ها زحمت کشیدند و شاید قهرمانی حقشان بود، اما مشکل از کادر بود و ظرفیتشان محدود بود و آنجایی که باید به بچه ها سفال یاد می دادند، شکست خوردند. گل سومی که به برزیل زدیم به خاطر خطای دروازه بان ما بود که باید کرنر را می بست. در این بازی که تیم ما پیش بود، کادر فنی توانست بازی را کنترل کند. وقتی با دو گل جلو می خورید و 3-2 می بازید، این یک ضعف فنی است.

با اعلام پاداش نگرفتن روحیه بچه ها را خراب کردند

خلاصه بچه ها زحمت کشیدند. فوتبال ساحلی در مقایسه با فوتبال و فوتسال یک ویژگی دارد: تبادل گل های تصادفی. زمانی که توپ به زمین برخورد می کند، زوایای مختلفی به خود می گیرد و کنترل آن دشوار است. قبل از این بازی ها و قبل از بازی با برزیل اعلام کردند که جوایزی که رئیس جمهور و وزارت ورزش به قهرمانان می دهند به این بچه ها داده نمی شود و این موضوع بچه ها را از لحاظ روحی و روانی تحت تاثیر قرار داد. بچه های فوتبال ساحلی اکثرا فقیر هستند و نمی دانم چرا نباید جزو پاداش ها باشند. فرق قهرمانی فوتبال ساحلی با قهرمانی کشتی و وزنه برداری و فوتبال با آن قراردادهای میلیاردی چیست؟ سختی فوتبال ساحلی هیچ نظمی ندارد. با تمام احترامی که برای قهرمانان رشته های دیگر قائل هستم، فوتبال ساحلی سختی های خودش را دارد مخصوصاً در ایران که بیشتر زمین ها استاندارد نیستند و شن ها باید استانداردی داشته باشند که ندارند و واقعا سخت است. با این نصب های ضعیف به نتیجه برسید. این حق کودکان است که پاداش بگیرند و حتی در قانون قهرمان سرباز گنجانده شود. فدراسیون باید حقوق این کودکان را تامین کند.

از کمیته فنی استعفا دادم

من خودم عضو کمیته فنی هستم اما هیچ نقشی در این کمیته ندارم. نمی دانم کی مربی عوض می کنند و چرا هاشم پور رفت و نادری آمد! اینها شاگردان من هستند. جلسه ای تحت عنوان کمیته فنی تشکیل شد اما وقتی رئیس هیئت استان در آن تصمیم می گیرد دیگر به آن فنی نمی گویند. نظر فنی توسط شخصی ارائه می شود که دو بار روی شن دویده است و می تواند دو بار بچرخد. بله، آن کمیته خیلی خوب است، اما وظیفه آنها پیگیری پاداش بچه ها است. اما اگر ما در آن نقشی نداشته باشیم این کمیته چه فایده ای دارد؟ چرا محمد احمدزاده را به عنوان بهترین بازیکن جهان یا پیمان حسینی را به عنوان بهترین دروازه بان جهان انتخاب نمی کنند؟ این افراد زحمت کشیدند. آیا نباید این چراها و چراها را بدانیم؟ اگر قرار باشد فقط جلساتی برگزار شود و چاره ای نباشد، همین الان استعفا می دهم و می روم. چون بی فایده است. الان اتفاق خاصی نیفتاده و ما از قبل دوم و سوم شده بودیم و وقتی پتانسیل قهرمانی را داریم باید بزرگ فکر کنیم و به سمت قهرمانی برویم.

تولید اکتاویا چه بود؟

ما این همه پول دادیم، اکتاویا به ایران آمد، اما نتیجه چه شد؟ همه گفتیم از بچه هایمان استفاده کنیم. اگر اشتباه نمی شد، می توانستیم قهرمان شویم. مربیان ما باید دوره های جهانی ببینند و اردوهای خوبی در خارج از کشور برگزار شود. وقتی حمایت می شود هیچکس در کنار این تیم نیست اما وقتی جام تحویل می شود همه می آیند و عکس می گیرند.

تاج از حرف من خندید.

یک روز به آقای تاج گفتم که ما نمی توانیم در فوتبال، در فوتسال قهرمان جهان شویم، شاید بتوانیم به گروه 4 تیمی برویم که این هم سخت است، اما در فوتبال ساحلی می توانیم برویم. روی سکو و بلند کردن پرچم ایران به من خندید، اما حالا به حرفم رسیدم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.