افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

معرفی چند مدل تازه و تابستانی با شلوار کیف; بگو شلوار نباید فقط شلوار جین باشد!

  • کد خبر : 21447
معرفی چند مدل تازه و تابستانی با شلوار کیف;  بگو شلوار نباید فقط شلوار جین باشد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز بعد از مانتو، شلوار عنصر مهمی در استایل زنان ایرانی است. بنابراین بیشتر اوقات، خانم ها برای انتخاب یا راه اندازی آن دچار مشکل و سردرگمی می شوند. همانطور که می دانید امروزه تنوع در مدل های شلوار بسیار زیاد است و همین تنوع باعث […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز بعد از مانتو، شلوار عنصر مهمی در استایل زنان ایرانی است. بنابراین بیشتر اوقات، خانم ها برای انتخاب یا راه اندازی آن دچار مشکل و سردرگمی می شوند. همانطور که می دانید امروزه تنوع در مدل های شلوار بسیار زیاد است و همین تنوع باعث شده هر فردی با توجه به سلیقه و تیپ بدنی خود از آن استفاده کند. شلوار کیف یکی از شلوارهای پرطرفدار در فصل تابستان به خصوص در بین جوانان است. این شلوار مدل و آزادی بسیار راحتی دارد و برای محیط های مختلف قابل استفاده است. شلوار کیف، شلوار گشادی است که برای راحتی از کمربندهای کش دار استفاده می کند. از برندهای معروف می توان به وال مارت و امریکن ایگل اشاره کرد. جالب است بدانید که این مدل شلوار را می توان از جین یا پارچه های دیگر تهیه کرد. البته فراموش نکنید که انتخاب نوع پارچه برای شلوار بستگی به استایل و نحوه لباس پوشیدن شما دارد، مثلا اگر شلوار جین گشاد را انتخاب کرده اید باید لباس راحتی بپوشید.

اگر می‌خواهید شلوار پارچه‌ای گشاد بپوشید، بهتر است مطمئن شوید که سایر اقلام استایل شما غیررسمی یا شیک هستند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف شلوار گشاد آشنا شوید.

شلوار کیف

کیف شلور برای چه افرادی و یا چه اندامی مناسب است؟

حتی اگر شلوار کیف به شما پوشش راحتی می دهد، به این معنی نیست که نمی توانید آن را در محیط های رسمی بپوشید. از آنجایی که نوع پارچه این مدل شلوار دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است، می توانید انتخابی متناسب با محیط داشته باشید. شلوار کیف برای استایل های خیابانی و رسمی مناسب است. شلوار گشاد برای همه افراد و اندام ها مناسب است با این تفاوت که شما می توانید شلوار گشاد مناسب خود را انتخاب کنید مثلا اگر لاغر و قد بلند هستید لطفا انواع کوتاه و اگر کوتاه قد و کمی چاق هستید بلند انتخاب کنید. و تاریک ها . . انواع انتخاب کنید.

شلوار کیف

شلوار جین و کیف های کتان را برای استایل های غیررسمی انتخاب کنید

یکی از جذابیت های شلوار کیف این است که می توانید آن را در هر مدلی بپوشید، اما فراموش نکنید که شلوار جین و شلوار کیف برای استایل های کژوال و خیابانی مناسب است، مثلا اگر می خواهید به خرید یا مهمانی بروید. با قدم زدن به خیابان، می توانید شلوار جین یا کیف نخی را انتخاب کنید و آن را با کفش یا یک شلوار بلند ست کنید. جالب است بدانید که این مدل شلوار را باید با مانتوهای کوتاه یا اسپرت مانند کتان ترکیب کنید چرا که مانتوهای بلند گزینه مناسبی برای این شلوارها نیستند.

شلوار کیف

شلوار کیف

شلوار گونی را فراموش نکنید. لباس های تازه و تابستانی بپوشید

از شلوارهای برزنتی برای استایل های رسمی و نیمه رسمی استفاده کنید تا ظاهری شیک، راحت و در عین حال شاداب داشته باشید. شلوار گشاد حتی برای ست کردن با کت های کتی و رسمی گزینه مناسبی به حساب می آید، در آن مدل ها می توانید شلوار گشاد خود را با کفش پاشنه بلند ست کنید. پس فراموش نکنید که به طور کلی شلوارهای برزنتی برای استایل های رسمی و شلوارهای جین یا کتان گزینه های خوبی برای استایل های کژوال و غیررسمی هستند.

شلوار کیف

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.