افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

با شلوار کیف چه کتی بپوشیم؟ / ایده ای منحصر به فرد و خاص برای تبدیل لباس بهاری به پرنسس

  • کد خبر : 214431
با شلوار کیف چه کتی بپوشیم؟  / ایده ای منحصر به فرد و خاص برای تبدیل لباس بهاری به پرنسس

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها همه دوست دارند خوش تیپ باشند، چون بالاخره افرادی که استایل دارند بیشتر طرفدار دارند، مثلا دوست دارید با آدم های زیبا قرار بگذارید یا آدم های زشت و نامرتب؟ مطمئناً انتخاب شما اولین گزینه خواهد بود، زیرا در پایان روز یک دوست […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها همه دوست دارند خوش تیپ باشند، چون بالاخره افرادی که استایل دارند بیشتر طرفدار دارند، مثلا دوست دارید با آدم های زیبا قرار بگذارید یا آدم های زشت و نامرتب؟ مطمئناً انتخاب شما اولین گزینه خواهد بود، زیرا در پایان روز یک دوست آینه یک شخص است، یعنی اگر با یک تیم ثروتمند سفر کنید، این احتمال وجود دارد که شما نفر بعدی باشید که ثروتمند می شوید. بسیار بالاست، o اگر با Be Danger بی هدف با تیمی سفر کنید، قطعاً نفر بعدی هستید که حذف می شوید! حالا خوش تیپ بودن مثال خیلی ساده ای است مثلا همکلاسی های خود را که سبک دانش آموزی بهاری خوبی دارند را مشاهده کنید و از آنها پیروی کنید تا یکی از شاگردان خوش تیپ بهاری امسال باشید.

پس دنیا طوری است که آدم هایش می توانند در بزرگ ترین و کوچک ترین مسائل برای ما درس و الگو باشند، به همین دلیل می خواهیم روی بخشی که مربوط به زیبایی و استایل است تمرکز کنیم و بقیه به شما بستگی دارد! به عنوان مثال امروزه بسیاری از افراد به دنبال داشتن پوستی سالم و خوب هستند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می دهند و در این بین قرار است راز داشتن پوست کره ای را که در دنیا بی نظیر است و فالوورهای زیادی دارد، بدانند. چرا که الگو بودن گاهی می تواند ابعاد بسیار وسیعی را در بر گیرد و مردم یک کشور الگو شوند! حالا در مورد الگو می خواهیم ایده هایی را برای ترکیب شلوارهای گشاد به شما بگوییم که می تواند برای بهار و تابستان امسال شما به درد بخورد و ظاهر و استایل شما را زیبا کند، پس با ما همراه باشید.

شلوار گشاد را با یک کت کوتاه ترکیب کنید تا زیبا و زنانه به نظر برسید.

شما می توانید شلوارهای کیف را در سبک های مختلف بپوشید و در این شلوار به زیبایی هر چه بیشتر بدرخشید. یکی از خوبی های این نوع شلوارها این است که به این زودی ها از مد نمی افتند و نباید فکر کنید که اگر امسال آن ها را بخرید خبری از آن ها در دنیای مد نخواهد بود. سال بعد چون این نوع شلوارها بادوام هستند.

به همین دلیل خیلی راحت می توانید انواع شلوارهای کیفی را در رنگ های متنوع از مشکی و زغالی گرفته تا انواع آبی با جلو و پشت های مختلف بلند و کوتاه تهیه کنید و تیپ و استایلی منحصر به فرد داشته باشید. مانتوها می توانند یکی از جذاب ترین گزینه ها برای شما باشند، زیرا می توانید به دنبال مانتوهای کوتاه با جلوی بسته باشید و با آن ها استایل کژوال بسازید و همچنین می توانید مانتوهای کوتاه جلو باز را انتخاب کنید و استایلی زنانه و عروسکی برای خود ایجاد کنید. رنگها شاد در این میان می توانید شلوار جین کوتاه را با کیف های جین ترکیب کنید و ظاهری اسپرت به نمایش بگذارید.

شلوار گشاد را با چه چیزی بپوشیم؟

شلوار گشاد را با کاغذ ترکیب کنید تا طراوت بعد از ظهرهای تابستان را با خود احساس کنید

یکی دیگر از زیباترین لباس هایی که می توان با شلوار کیف ست کرد، ترکیب آن با کاغذ است که می تواند در روزهای گرم حس طراوت را به شما القا کند. امروزه استفاده از مانتوهای کاغذی در استایل زنانه بسیار متداول شده است و تولیدکنندگان و طراحان سعی در تولید هر چه بیشتر مانتو در طرح های متنوع دارند که با انواع شلوارهای گشاد از جین گرفته تا پارچه ای ترکیب شود. سبکی مدرن بسازید که رنگ و سادگی آن حتی بتواند آن را در دسته انواع لوکس قرار دهد. علاوه بر این، می توانید ملحفه را همراه با کیف دوش در مهمانی ها حمل کنید و برای این منظور بهتر است ملحفه های اسپرت را انتخاب کنید. در مورد کفش، می توانید کفش های کتانی و کفش های پاشنه بلند کاغذی را با شلوارهای گشاد انتخاب کنید.

شلوار گشاد را با چه چیزی بپوشیم؟

اگر می خواهید ظاهری نیمه رسمی و شلوار گشاد با هم داشته باشید، کت را انتخاب کنید.

می توان گفت یکی از بزرگترین مزایا و فواید شلوار گشاد این است که می توانید از این مدل شلوار در استایل های نیمه رسمی استفاده کنید اما سوالی که پیش می آید این است که حالا یک استایل نیمه رسمی ایجاد کنید. اگر با شلوار گشاد به صورت رسمی می روید و در پاسخ باید بگوییم که شاید مانتو بهترین گزینه برای شما باشد که این روزها بسیار طرفدار دارد. برای زیباتر شدن با این استایل می توانید روی اکسسوری ها نیز تمرکز کنید.

شلوار گشاد را با چه چیزی بپوشیم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.