افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

سبک مینیمالیستی و هنری ندا عقیقی در دهه فجر; چه زنی تبدیل به دختری شده که به قانون مورفی وسواس دارد!

  • کد خبر : 21435
سبک مینیمالیستی و هنری ندا عقیقی در دهه فجر;  چه زنی تبدیل به دختری شده که به قانون مورفی وسواس دارد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز ندا عقیقی در 23 خرداد 1370 در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر بود و با شرکت در کلاس های بازیگری و نمایش وارد دنیای بازیگری شد. ندا عقیقی از سال 1388 فعالیت هنری خود را در تئاتر آغاز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز ندا عقیقی در 23 خرداد 1370 در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر بود و با شرکت در کلاس های بازیگری و نمایش وارد دنیای بازیگری شد. ندا عقیقی از سال 1388 فعالیت هنری خود را در تئاتر آغاز کرد و علاوه بر بازیگری در تئاتر، سینما و سریال های تلویزیونی به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت می کند. در سال ۱۳۹۴ ویشکا آسایش بازیگر سرشناس تلویزیون و سینما او را برای فیلم دارکوب انتخاب کرد و بهروز شعیبی برای اولین بار با این فیلم جلوی دوربین رفت. ندا عقیقی با اجرای نمایشی به نام «فهرست» توانست توانایی بازیگری خود را به نمایش عموم بگذارد و با دیدن این نمایش توسط علیرضا آرا به گروه عقیقی معرفی شد. سریال عقیق به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال 1395 با بازیگرانی از جمله شبنم مقدمی، نسیم ادبی و ندا عقیقی از تلویزیون پخش شد و این اولین بار بود که ندا در تلویزیون دیده می شد. حال اگر در مورد استایل و پوشش شخصی ندا عقیقی سوالی دارید می توانید بگویید این بازیگر جوان متواضع تا حدودی هنرمند و مینیمالیست است.

جالب است بدانید سبک هنری یکی از سبک هایی است که با افزایش اعتماد به نفس باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین استایل های ندا عقیقی آشنا شوید.

ندا عقیقی

ندا عقیقی با جوراب بلند در اولین نمایش قانون مورفی

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، ندا عقیقی یکی از علاقه مندان به سبک هنری است و جالب است بدانید که در صنعت مد، آرت استایل به سبکی از لباس پوشیدن اطلاق می شود که در آن عناصر، رنگ ها و سبک ها تحت تاثیر قرار می گیرند. سایر عناصر یک ظاهر طراحی شده با اصول بنیادین هنرهای تجسمی شکل گرفته است. البته ابتکار و خلاقیت شخصی در استایل هنری بسیار تاثیرگذار است، پس فراموش نکنید که هرگز به سراغ لباس های مد روز در سبک های هنری نروید زیرا این لباس ها معمولا جهانی هستند و پوشیدن یا ترکیب آن ها شما را خاص و متفاوت نمی کند.

ندا عقیقی

ندا عقیقی

اورالی با رنگ محبوب ندا عقیقی در اکران فیلم جشن دلتنگی.

یکی از رنگ های مورد علاقه ندا عقیقی که بارها در لباس هایش دیده شده آبی است. این هنرپیشه آبی دوست را می توان در هر سبکی با رنگ آبی دید. در تصاویر زیر اگر دقت کنید متوجه می شوید که این بازیگر جوان چگونه مثل همیشه جسورانه رنگ ها را با هم ترکیب کرده و مثل همیشه توانسته ظاهری زیبا خلق کند و همه چیز تمام شده است. جالب است بدانید که به این گونه سبک ها در مد که سعی می شود ظاهری زیبا و مناسب با کمترین رنگ ممکن، کمترین پیچیدگی و کمترین المان ممکن ارائه دهند، سبک مینیمال نامیده می شود.

ندا عقیقی

ندا عقیقی

سبک مینیمالیستی و هنری ندا عقیقی در سی و هشتمین جشنواره فجر

با مروری بر عکس های زیر می بینید که ندا عقیقی لباس های راحت و مینیمال را انتخاب می کند. البته این ویژگی شامل افرادی هم می شود که اهل هنر هستند. شاید در نگاه اول به نظر برسد که تنها نکته مهم در این سبک مینیمال، سادگی پوشش است. اما در واقعیت، سبک و مد مینیمالیست کمی فراتر از لباس های ساده است. با نگاهی به عناصر مهم این استایل یاد خواهید گرفت که چگونه ساده، شیک و مدرن لباس بپوشید. جالب است بدانید که این بازیگر جوان کم‌کلاس به‌عنوان یک استایلیست هنری و مینیمالیست عالی عمل می‌کند یا گاهی اوقات بدون هیچ ترسی این دو را با هم ترکیب می‌کند.

ندا عقیقی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک ندا عقیقی برجسته است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.