افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

قهرمانی ناحیه کرج در مسابقات بدمینتون دانش آموزان البرزی – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 214339
قهرمانی ناحیه کرج در مسابقات بدمینتون دانش آموزان البرزی – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمسلم رئیسی از برگزاری مسابقات قهرمانی ناحیه یک کرج در مسابقات بدمینتون نوجوانان دختر استان البرز خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی ورزش های دخترانه و پسرانه استان البرز در مقطع ابتدایی و متوسطه از سی ام بهمن ماه آغاز شد. مرحله اول تا 29 اسفند ادامه دارد. وی گفت: در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمسلم رئیسی از برگزاری مسابقات قهرمانی ناحیه یک کرج در مسابقات بدمینتون نوجوانان دختر استان البرز خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی ورزش های دخترانه و پسرانه استان البرز در مقطع ابتدایی و متوسطه از سی ام بهمن ماه آغاز شد. مرحله اول تا 29 اسفند ادامه دارد.

وی گفت: در بخش تیمی بدمینتون مقطع متوسطه اول دخترانه تیم هایی از نواحی 1، 2 و 4 کرج، نظرآباد و ساوج بلاغ حضور داشتند و در پایان ناحیه 1 کرج مقام اول و ناحیه 4 را کسب کردند. و 2 کرج به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

معاون تربیت بدنی و تربیت سلامت استان البرز تصریح کرد: در بخش انفرادی بازی ها به صورت دونفره باز و انفرادی باز و در بخش انفرادی آزاد باران لهدی نیا بخشدار یک کرج و حسن عبادی کیا از یک انجام شد. منطقه کرج اول شد و دوم شد.

رئیسی با اشاره به اینکه بهار فراهانی از ناحیه دو کرج و فاطمه حسینی از ساواجبلاغ مقام سوم را کسب کردند، گفت: در بخش دونفره آزاد مقام اول به هلیا روشنی و تارا امیرطهری از ناحیه یک کرج و درسا ابراهیمی رسید. و ارنیکا نقدی از ناحیه دو کرج نیز مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه فاطمه سیفی زاده و محیا جمالی از نظرآباد و مبینا عزیزی و نازلی معصومی از بخشداری چهار کرج مشترکا مقام سوم را کسب کردند. ایجاد امید، افزایش نشاط و ارتقای سلامت از محورهای اصلی این معاونت در سطح مدارس است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.